úterý 29. března 2016

Moje malá šílená Kloboučníkova dcera

Hey guys!

Ne, vážně, já už budu muset přestat s těmi anglickými pozdravy. xD Ano, další fotky. Ze soboty, kdy jsme byli na návštěvě u babičky. Tentokrát je to malá část (teda, řekněme na moje poměry :D :P) a pouze s Maddie. Další bude ooobří část se Cerise, se kterou jsem se pořádně vyřádila, protože se Cerise možná nezdá, ale je to skvělá modelka! A bez kapuce vypadá ještě asi pětkrát líp! :D

Já jsem prostě musela Maddie nafotit u krásných barevných rostlin, které má babička v bytě, když na ně tak krásně svítilo slunce zvenku. Vy byste odolali? Já ne. :D

Jinak (ZASE odbočuju, ale na to už jste si snad zvykli :P :D) jsem dneska začala číst sérii Bohové Olympu. Asi o tom budu básnit (v uvozokách, pro tentokrát :D) často, protože mě to k řecké mytologii a všem těm bohům fakt táhne. A proto taky naprosto nutně musím mít Poseu, jakožto dceru Poseidona! Přijde mi napsaná jednodušším způsobem než třeba série Proroctví, ale je napsaná hodně čtivě, zábavně a svižně. Přijde mi, že děj se strašně rychle posunuje. Což je super, vzhledem k tomu, že kniha má 509 stran. Ale mě tloušťka knih neodradí, spíš jsem naopak někdy ráda, že mám na delší dobu co číst.



I klika od dveří může být uměleckým předmětem... :D





6 komentářů:

  1. Krásné fotky! Maddie je hezká.

    OdpovědětVymazat
  2. Bohov Olympu som čítala a vravela som ti, že si máš najskôr prečítať Percyho Jacksona! Naväzuje to na seba! Nepočúvla si ma, ako vidím. :D Krásne fotky, Maddie vyzerá nádherne. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Maddie se mi začíná docela dost líbit.Uvažuji o tom, že svoji EAH sbírku rozšířím o Cerise a možná i o Maddie.Obě basic.I když Cerise EP je přece jen hezčí.:D
    Fotky jsou nádherné!Kvalita se o dost zlepšila od té doby co máš zrcadlovku.:)
    Charlotte F.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky. Maddie je hodně fotogenická a mně se pomalu začíná líbit.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné :D! Má nádherné šaty, Maddie, samozřejmě :).

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky se ti povedly :) Ten žlutý květináček s tím smajlíkem máme taky, ale s jinou kytkou, máme tam takovou velikonoční trávu, jestli se to tak dá nazvat :D

    OdpovědětVymazat