pondělí 28. března 2016

Mé tři rebelské krásky v celé své kráse!

Hoj! :D Tak moje dnešní velikonoční pondělí, tedy především odpoledne, protože dopoledne jsem skoro celé prospala (xD), vypadá tak, že kreslím Miru (jop, Kája to uhodla) a poslouchám skoro furt tu samou písničku (cover Want to Want Me od Dove a Ryana). I když mám v panelech na počítači otevřených asi 12. xD

No jo, když není knížka, musí se kreslit! :D V sobotu, to jest předevčírem, jsme byli u babičky na velikonoční návštěvě a já bych se samozřejmě neobešla bez toho, abych si tam nevzala nějakou tu panenku a nenafotila ji. xD Vzala jsem mé tři rebelky - Cerise, Madeline a Raven. Takže mám jedno společné focení a pak zvlášť Maddie a Cerise. ..Brácha mě celou sobotu otravoval s tatarem, i když jsem mu už výslovně řekla, jak mě to štve. xD No jo, pomstychtiví sourozenci jsou holt neodbytní. xD

Tak tady máte první část foteček. :)

 
(Oddělovač vyrobila Karolí Kůrková. ...Nj, oddělovačů není nikdy dost. :D)
 





































 

6 komentářů:

  1. Tyjo to je fotek!:D Většina se mi moc líbí.Nejvíc asi předposlední.
    Cerisiny fotky se mi líbí absolutně všechny!Je nádherná.:3
    Charlotte F. (Nojo, zase bez přihlášení xD)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, já snad začínám přemýšlet nad Everkama :O! To je historická událost :D! Krásné fotky, hlavně s Cerise :).

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky :) Všem třem to sluší !

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky, hlavně ty s Cerise. Koukám, že jsi jí sundala kapuci. u jedné fotky Maddie jsem se lekla, že nemá ruku, zapomněla jsem totiž, že má černé "rukavičky".

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky s Cerise jsou boží! Takovou Cerise bych taky chtěla.

    OdpovědětVymazat