čtvrtek 10. března 2016

Konečně..

Úterý 8. března. Jarní prázdniny. Takový malý obyčejný den... Ale den, kdy jsem už měla našetřeno na zrcadlovku, respektive třetinu zrcadlovky (taťka a babička mi každý třetinu přispěli). A den, kdy jsme tu zrcadlovku i s brašnou koupili. Je to Nikon D3200 a už jsem jím stihla nafotit skoro 100 fotek. Fotí skvěle, ostatně jak by se dalo od zrcadlovky očekávat. Je to téměř neuvěřitelné, že jsem si asi za 9 měsíců našetřila necelých 4300 korun.

A teď už si zase budu šetřit na monsterky. ..A možná i nějaké everky. Už jsem se s ním naučila jakžtakž zacházet a taky se  mi líbí, že s tím člověk vypadá docela profesionálně. :D I když já... no nevím. :P :D Tady jsou nějaké první fotky, co jsem nafotila.

Jo, to jsem já.
 
(By: Farrah Godfairy.)





































5 komentářů:

  1. Gratulujem k zrkadlovke! :) Kvalita fotografií sa viditeľne zlepšila, čo by sa dalo očakávať. :) Teším sa na ďalšie fotografie s touto zrkadlovkou. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluju!Musí to být skvělý pocit, mít takový foťák. :)
    STRAŠNĚ se těším na tvoje fotečky s tímhle fotografickým borcem.;) Přidáš sem nějaké z venku třeba zítra? Já vím, jsem hrozna xD Ale nemůžu se dočkat :D
    A ještě jednou : GRATULUJU!Konečně ses dočkala.:))

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju. Jinak, vyfotíš někdy celé poličky?

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju :D. Určitě je fajn fotit zrcadlovkou, ale foťák není všechno, že? Drábek kdysi říkal, že i promitivním foťákem můžeš vyfotit dobrou fotku :).

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji! Ta zrcadlovka fotí vážně dobře.

    OdpovědětVymazat