čtvrtek 10. března 2016

Oddělovač pro Káju K.

Jen Kája mi napsala do komentářů u včerejší básničky její vysvětlení, tak jsem jí udělala oddělovač. Není to sice úplně přesný popis, ale podstata je podobná. Je to vlastně o víle smrti (což je už v názvu), která vábí smrtelníky (opačného pohlaví), aby s ní pluli na její loďce po řece smrti, odkud není návratu..


5 komentářů:

  1. Hezký oddělovač, jinak promiň, včera jsem neobíhala. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný oddeľovač. :) No tak to som ja zadanie zle pochopila (ako stále :D), ale nevadí, aj tak by som to mala zle. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Oddělovač se ti moc povedl:)
    Omlouvám se, že jsem nenapsala, ale vůbec jsem nestíhala.Musela jsem se učit takže blogy jsem jenom zběžně prohlédla.:/

    Charlotte F.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký oddělovač, i když Kalů moc nemusím.
    Kitty Black Rose

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, pardon, že tak pozdě :D, je nádherný, strašně se mi líbí :D!!!

    OdpovědětVymazat