pátek 11. března 2016

Kde mám své monsterky a everky?

Ahoj, jak se Charlotte ptala, jestli budou brzo nějaké fotky focené zrcadlovkou, tak ano, budou. :) Nafotila jsem Operettu doma a pak také Lagoonu a Viperine u potůčku. A ještě mám pár starých i ne moc starých várek fotek z mého ,,starého" foťáčku. A jak se ptala Kája Kůrková, jestli někdy vyfotím celé poličky s monsterkami, tak ano. To mě napadlo už v úterý, když jsem si zkoušela poprvé fotit s mojí zrcadlovkou. A vyfotila jsem i poličku, ve které mám everky. Ráda bych pro monsterky nebo everky zabrala více místa, abych aspoň některým mohla ještě vytvořit pokoje, ale jak uvidíte na fotkách, už jsem vyklidila všechny skříně, co se daly. S místem na budoucí nové monsterky si moc starosti nedělám, však ono se nějak najde. :P

Začneme první skříní. Jak si můžete všimnout, jednu poličku zabírá mých 7 everek. Vedle nich je pokoj pro Venus, Beccu a Rochelle a nad nimi ,,na půdě" sídlí Wydowna. Zbylé tři ,,výklenky" jsou nedávná změna. Vandalin pokoj a pokoj kočkodlaček jsem měla před knihou a tou skříní, kde teď jsou. Ale nedávno jsem tu skříň vyklidila a přemístila je tam. Je to tak daleko praktičtější. Nemusím kolem nich pracně vysávat, nehromadí se mi tam na koberci prach a na ně se taky nepráší. A navíc jsou skryty před očima nechtěných pozorovatelů. (Návštěva.)
Do úplně spodního ,,výklenku" jsem dala prozatím Maddiin čajový dýchánek, který jsem musela předtím nacpat do jiné skříně. Ale časem ho možná přemístím před knihovnu a místo něj dám do skříně nějaké monsterky, protože už je pomalu fakt nemám kam dávat.

Bližší pohled na novou ,,sekci" a jednotlivé pokoje.




Můj pohádkový koutek. :)

Pokoj ghúlmošek a Wydownino sídlo na půdě.

Skříňka, kde mám nejvíc monsterek a které jsem před časem začala říkat ,,Oáza Monster High".


Mám tu i svou Scaris kavárnu. :)


A polička, na které mám zbylé příšerky.

7 komentářů:

  1. Za mě máš určitě jedničku z popisu. :D
    Moc hezké poličky. Já už dlouho pokojíčky nemám, jednoduše mě hraní jako takové už tak moc nebaví. Nejvíc si hraju při focení fotopříběhů. :D Mám ráda, když vidím na všechny panenky a doplňky. Jinak, je zvláštní že Vandala má celý pokoj pro sebe a everek se tam tlačí sedm. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, některým jsem udělala samostatné pokoje, jiné se musí tlačit u sebe. Ale aspoň některým jsem to dopřála.

      Vymazat
    2. Já jsem to měla taky parádně nevyrovnané, musela jsem svoji poličku smrsknout, teď mám všech 21 monsterek uskladněných na jedné malé a spodním patře velké poličky :D...

      Vymazat
  2. Pekná zbierka a takisto jej umiestnenie. :) Ja mám bábiky uložené zboku nad stolom, kde sú dve poličky. väčšia a menšia (o polovicu), na väčšej mám bábiky, na ľavej strane MH, na pravej EAH. :) Mám rada veci poukladaná a prehľadné, takže bábiky tiež. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo!Na vyrábění pokojíků bych neměla nervy a navíc mi úplně stačí, když je mám vystavěné na poličce.:D
    Ale vypadá to moc hezky.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé ty se máš že máš poličku na panenky! Já je mám všechny vyrovnané na skříňce a už se mi tam moc nevejdou.

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to fakt pěkně zařízené. :)

    OdpovědětVymazat