úterý 22. března 2016

Design | 22

Tak po dlouhé době tu mám zase design, který jsem si nedělala sama. Tento je od Farrah a byl volný, ale Farrah mi na něj ještě dodělala ,,uvítací" popisek. Strašně se mi líbil, Isinku miluju a dřív nebo později si ji hodlám pořídit! Je docela dobrá shoda, že tady mám 22. března 22. design. :D

Jinak dneska původně ani neměl být článek, protože jsem chtěla stáhnout do počítače fotky mojí kresby Shego, ale mám už skoro vybitou baterku ve foťáku, takže to nešlo. A navíc teď zas začínám chytat, no.. lenoru. xD Asi ještě dneska začnu kreslit někoho z Dragon games. Našla jsem krásný obrázek Maddie! No nic, už zase odbočuju. ...Tak co říkáte na nový design?


14 komentářů:

  1. Tento design som už videla u Farrah. Je pekný, Isi mám rada. :) Teším sa na Shego! :3

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný, opravdu se mi hodně líbí, Isi je bezvadná :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Jinak, nevíte někdo, jak se přidávají do menu ikonky a obrázky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obrázek nebo ikonku přidáš tak, že dáš "přidat gadget" a tam kde vybíráš, jestli to bude text atd. vybereš přidat obrázek. Když budeš chtít přidat víc obrázků, dáš přidat text a zkopíruješ tam obrázky z přidat obrázek.

      Nevím, jestli to jde takhle napsané pochopit. xD

      Vymazat
  4. Tak tenhle se vážně povedl, krásné spojení barev a ještě Isi. C:

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný design, Farrah je šikovná. Taky se budu snažit šetřit si na Isi.

    OdpovědětVymazat
  6. Prostě nádhera. Isi bych si taky někdy chtěla pořídit. Kresba Shego bude určitě krásná,jako všechny tvoje kresby.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké záhlavíčko. Sice nejsem největší fanynka Isi, ale i tak se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jo. Né, dělám si srandu. xD Ale mám ji fakt mooc ráda! :) :D

      Jinak Kájo (Králová), kdyžtak stačí jednoduše ten obrázek odněkud zkopírovat. Tu ikonku si musíš uložit do počítače. Pak si ji tam najdeš, dáš ,,Kopírovat obrázek" a normálně vložíš do menu. Tak snad ti to půjde. ;)

      Vymazat
  8. Som rada že sa vám záhlavie páči :D
    PS: V menu máš napísané že design je od teba... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ou, chybička. ...Ještě z minulého dessu. :D Jdu to napravit.

      Vymazat
  9. Ahoj Zuzko moc krásný desing.
    Nkraeslil bys prosím Twylu ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nevím. Popravdě asi ne. Už jsem ji jednou kreslila, v edici Haunted. Kreslím vždycky toho, na koho mám náladu. A právě teď mám naplánovaných spoustu MH a EAH, které bych chtěla nakreslit. Ještě uvidím. :)

      Vymazat
    2. Tak jo :)
      Jen se ptám protože miluju tvoje fotky a obrázky,a Twyla je moje oblíbená monsterka. :)už se moc těším na tvoje další obrázky .:D

      Vymazat