pondělí 21. března 2016

Mám první Monster High časák za rok 2016

♪ ♫ Sugar ♫ ♪
♪ Yes please ♫
♪ Won't you come and put it down on me? ♫ ♪ 

Úžasná písnička! Mám při ní chuť tančit, bláznit nebo uspořádat nějakou párty.. :D Prostě mám při ní chuť na blázniviny, je strašně povzbudivá a návyková. A ano, vím, co znamená text!

Takže zdareeec! (No jo, zase ty moje začátky článků. xD) Při té písničce jsem prostě dostala chuť napsat nějaký článek. xD Od neděle předminulého týdne, což byl poslední den jarních prázdnin, mám první letošní vydání Monster High časáku. Teďka MH časopis vychází očividně nějak zřídka, protože další má vyjít až 17. května. A to asi proto, že je tam teď komiks na 10 stran a to opravdu kreslený, ne z videa, plus jedna ,,webisoda" aneb komiks z videa. O prázdninách jsem se zrovna docela nudila a chytala depky, takže to bylo příjemné rozptýlení. :) Jenom je docela škoda, že do časáků většinou dávají plakáty se základními monsterkami, ne třeba s novými. Docela bych ocenila plakát Great Scarrier Reef, ten film miluju! :D ♥ A postavy taky. (A než se mě zeptáte, viděla jsem ho na YouTube, anglicky, ale už tam asi není. Znovu jsem ho nenašla. ... Ale za pár dní by měl vyjít!) 

 
 (Krásný oddělovač vyrobila Robelle.)


5 komentářů:

  1. Tenhle časopis mám taky, je super.

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to mne včera prišiel februárový. -.- Ale gratulujem, určite je dobrý. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten mám taky. Jak si říkala, že další vyjde 17.května, tak mě včera přišel. Asi to popletli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to asi jo, a pořádně! Protože je to napsané na zadní straně časopisu.

      Vymazat