středa 23. března 2016

Kim Possible... a Shego

Tak je tu už konečně slibovaná kresba Kim Possible a mé nejoblíbenější padoušské postavy z tohoto superhrdinského seriálu – Shego. Myslím, že je už na pohled (a podle jejího výrazu :D) poznat, že je záporačka. Protože mi ji rodiče pochválili, ale dodali, že se tváří docela naštvaně, jestli po ní ten výraz nekopíruju. :D

Kromě toho, že teda jakožto postavy animovaného seriálu jsou docela jednoduché a dobře se kreslí, mají zajímavě kreslené pusy. To na nich mám ráda – protože kreslení rtů monsterkám a everkám upřímně nenávidím. :D xD Vždycky to pak překresluju tak osmkrát (a to skoro bez nadsázky) a stejně je pak ta pusa křivá nebo divná. xD :P A tady mi to právě jde, teda aspoň podle mě... I když zprvu není lehké vystihnout ani animovanou postavu z Kim Possible, nakonec to není tak těžký úkol a myslím, že rozhodně lehčí, než si vzít na bedra úkol vystihnout monsterku nebo everku. :D Strašně ráda bych ještě někoho z Kim Possible nakreslila, ale Kim a Shego jsou moje nej postavy a nikdo další mě už moc nenapadá.

Kimy jsem kreslila minulý týden ve čtvrtek a kreslením Shego jsem příjemně strávila téměř celé sobotní odpoledne. S oběma jsem nakonec poměrně spokojená, měla jsem fakt radost, že jsem je aspoň přibližně vystihla. :D U Shego se mi nechtělo kreslit pozadí, ale bez něj by to nakonec nebylo ono. Protože ta stahující se mračna, teda spíš bouřka a blesky tomu teprv dodávají ten správný dojem! Pro pozadí jsem si zvolila suché pastely, které miluju, protože se dají skvěle rozmazávat.

Bylo mi jasné, že by mi na Shego ,,á čtverka" nestačila, takže jsem zas použila A3.






A takhle to vypadalo v procesu.


Bez pozadí. Tohle bylo vážně takové prázdné.


Už než jsem ji dokreslila jsem si umanula, že si ji s Kimmy a Torčou dám na nástěnku. Takže takhle to teď u mě nad postelí vypadá. :)

Jinak od včerejška mám rozkreslenou další MH/EAH, tedy tentokrát everku, z Dragon games. Chtěla jsem vyfotit fotku náčrtu, ale zapomněla jsem. Tak můžete hádat, která to asi je. ...Ale vsadím se, že to neuhodnete. :D No dobře, ještě vám dám nápovědu: Není vyrobená jako panenka, vystupuje jen ve filmu.

5 komentářů:

  1. Shego!!! :3 Vystihla si ju dokonale, aj s tou jej tvárou - presne! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké obrázky. Víc se mi asi líbí Kim, ale Shego je taky moc hezká. Jinak, myslím, že budeš kreslit Maddie, Melody nebo Lizzie.

    OdpovědětVymazat
  3. Shego je nádherná. To pozadí působí docela strašidelně : D
    Myslím že budeš kreslit Maddie...nevím.

    OdpovědětVymazat
  4. Víc se mi líbí asi Shego, je moc hezká, jen mi přijde, že má nějaké nenavazující ramena...Kim se mi taky líbí, ve skutečnosti je ale hezčí než na fotce :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Wowo, krásne. Seriál milujem, pamätám si ešte celú zvučku, ale poslednýkrát som to videla asi pred pol rokom. :( Ale seriál je super! Kim si naozaj vystihla a vyzerá super a Shego spolu s tým pozadím vyzerá skvelo, diabolsky. Super, len tak ďalej, fakt si sa zlepšila. Čo sa týka kresby, tak možno Melody. (Je moja naj postava, momentálne.)

    OdpovědětVymazat