pátek 26. února 2016

Wydowna a Venus v jarním vánku

Čaues ghúlky! Skleněný trůn se čte skvěle!! (Pokud jste zaregistrovali poznámku v minulém článku.) Dneska jsem už z něj další značnou část přečetla a hodlám číst ještě večer! Ani mi nevadí, že mám v úterý referát a celou vizitku (plakát o Skleněném trůnu) musím udělat o víkendu, včetně nacvičení projevu. Ale já myslím, že se mi o něm bude dobře povídat. Sice to vážně není žádná romantická knížka, ale pár jiskřiček už přeskočilo...

No, úplně jsem ze Skleněného trůnu zapomněla, o čem žvanit. :D Dneska krásně svítilo sluníčko a kámoška mě svým nápadem jít fotit monsterky přivedla na stejnou myšlenku. Takže jsem se poddala vábení slunce (eh, já vím, že moje pokusy o ,poetické´ obraty zní strašně :´D) a vzala jsem ven nafotit Venus, moji starou dobrou živelnou krásku, a Wydownu. Uvažuju, že jí možná rozpustím vlasy, ale..

No, nakonec jsem se rozhodla dát fotky do jednoho článku, ačkoliv je jich docela dost.

 
 (By Erleiden.)



I po těch letech se mi Venus stále neskonale líbí... Pořád se mi neomrzela. Je krásná!


























Takhle to vypadá, když pavouk fotí selfie! :D


5 komentářů:

  1. Moc hezké fotky. Tyhle ghůlky jsou vítaná změna, upřímě už mě fotky Lorny maličko omrzely. ;-) Jinak, jestli chceš Wydowně rozpustit vlasy, jsem pro, ale po rozpuštění bys jí mohla umýt vlasy, aby jí trochu slehly. Mám s tím zkušenosti, například jsem to tak udělala Opereťe a Toralei.

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné fotky, najviac sa mi páči ôsma, deviata, desiata a dvanásta. :) Wydowna sa mi nepáči. Venus má moja sesternica, je to krásna bábika. :) Aj keď si myslím, že sa mi v Coffin Bean páči viac... Nechcela by si napísať recenziu na tú knihu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jo, ale vzhledem k tomu, že o ní mám dělat referát, tak budu hodnocení psát dvakrát. :D Ještě uvidím podle času. :)

      Vymazat
  3. Torinka_de_Nile27. února 2016 v 7:58

    Super fotky :) , troku viac sa mi páčia tie s Wydovnou

    OdpovědětVymazat
  4. Venus je moc hezká. Ale i Wydowna se mi na fotkách moc líbí

    OdpovědětVymazat