čtvrtek 25. února 2016

Ceny za soutěž ,,Lorna na každé fotce"

Ahoj, do soutěže s Lornou se vás zapojilo poměrně dost, za což jsem ráda, i když jsem měla pak víc práce s cenami. :D Doufám, že se vám budou líbit a využijete je. Jinak na příští týden na úterý mám mít do literatury referát o knize a to jsem v té knize (Skleněný trůn) teprve asi na straně 52, takže budu číst, číst a číst a dělat ten referát, takže nevím, jak budu teď aktivní. Jinak při použití prosím uveďte zdroj, jen na jeden oddělovač jsem ho psala.

A všechno správně měla například Terez. Ten stín se nepočítal, ale dobrý postřeh! Kája Kůrková si na třetí fotce spletla péro z Vandalina klobouku s Lorniným ocasem. ;)

Karolí Kůrková

Udělala jsem ti dvě verze oddělovače: jeden s květinami, druhý bez nich.


Charlotte Flowernight

Tady to písmo schválně vyčuhuje z oddělovače, doufám, že nevadí.

Terez

Kája Králová
Tobě jsem Kájo udělala hned tři verze. Na ty dvě jsem se pokusila nějak zakomponovat png řas, která jsem našla, protože se mi to zdálo takové suché.



Ella Queen

 Tvůj oddělovač je trochu jinak udělaný, protože Lizzie Dragon games není jako png, tak jsem z ní udělala srdíčko.


MonsterFan

Bunny

4 komentáře:

  1. Moc se mi ten oddělovač líbí!Děkujuu.:3
    (Charlotte F.)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc! Jsou krásné :D! A hned tři? Paráda :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, som príklad! :D Každopádne, cena sa mi páči, podarila sa ti. Určite ju použijem. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuju. Aha, to péro na Vandalině klobouku má stejou barvu jako Lornin ocas. :D

    OdpovědětVymazat