sobota 27. února 2016

Moje malá sladká smrtka ♥

Ahoj, tak dneska a zítra se jde dělat referát a plakát (,,vizitka") o Skleněném trůnu. Popravdě mám spoustu věcí, co řeknu k hodnocení a myslím, že jsem si na referát snad nemohla vybrat lepší knížku. Jen doufám, že se ostatní nezamotají v těch názvech a jménech, protože je jich tam fakt dost. Já jsem se v tom naučila orientovat, časem.. Možná sem na blog napíšu i recenzi, jak se mě Terez ptala, protože v referátu neřeknu k hodnocení všechno. Třeba to, jak jsem se zamilovala do Doriana... (A opovažte se smát tomu jménu! :D)

Tak, a teď už k tématu článku. V neděli 14. února jsem si vzala na procházku River a nafotila jsem ji. Ano, na Valentýna jsem fotila dceru smrtky. :D Ale ona je sladká!! Sice možná trošku strašidelná, ale sladká. :D Vím, že se spoustě lidí nemusí líbit, ale já ji mám ráda. :) Myslím, že fotky nedopadly až tak špatně, ale to posuďte vy. ;)



















4 komentáře:

  1. Mně se River líbí,akorát by mohla mít jinou ofinu.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké a povedené fotečky. Neboj, nebudu se smát Dorianovi, protože jsem jednoho taky znala. Není to nejhorší jméno, jeho menší brácha (toho kluka) se jmenoval Dino. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, až na to, že u mě je Dorian princ ze Skleněného trůnu, knižní postava.

      Vymazat
  3. Většina fotek je moc povedená.:) Víš, co je zajímavé?Fotky u kočiček a u těch žlutých...Ehm...Nevím, co to je xD, (4. fotka od konce) jsem fotila včera taky!:D
    A tu recenzi bych uvítala.
    Jinak dneska dám na blog fotečky Isi.:)

    Charlotte F.

    OdpovědětVymazat