úterý 16. února 2016

Vábení moře...

Zdravím všechny ghúly a ghúlky! Tento článek jsem MUSELA napsat!! Možná nebude až tak dobrý, ale chci se s vámi podělit o moje nadšení. Možná vám to bude připadat dětinské, ale duši hravého dítěte a přitom (myslím) docela kreativní ghúlky ve mně nezapřete. Když si hraju s monsterkama a everkama, nikdy nevím, kdy mně chytne ,,hrací" nálada. Nápady můžou přijít zčistajasna, jako duha po dešti. Dnes jsem dostala nápad, že Vandala se bude se svými ghúlmoškami, se svou posádkou, plavit až na konec světa. Z jednoho prostého důvodu. Piráti, byť zdánlivě jen normáci, jí v noci, když spala, ukradli jejího milovaného Ayee a odpluli s ním daleko, předaleko... Až na konec světa. Vandale nechali dopis s přiloženou mapou, ve kterém uvedli, že pokud chce svou sépii zpět, musí přeplout půlku světa a dorazit na místo vyznačené na mapě. Pokud chce svého mazlíčka vrátit, tak jim ale musí dát minimálně část pokladů, které kdy v životě nalezla. I přesto, že některé poklady trvalo vypátrat roky, svého mořského přítele by Vandala nevyměnila za nic na světě. Za žádný poklad.. A tak se spolu s desíti příšerkami (jediný kluk v posádce je Clawd) vypraví až na konec světa.

Cestou ghúlky zpozorují, že se na lodi děje něco podezřelého a po dvou týdnech plavby objeví v podpalubí kočkodlačky. ...Které draze zaplatí za to, že se přikradli k Vandale na loď a ujídali jim drahocené zásoby jídla.

A přes všechna úskalí na moři, přes docházející zásoby, bažinu na skoro konci cesty, přepadení zuřivými domorodci i přes závěrečných 30 mil chůze, se nakonec ghúlky ocitnou až na samém konci světa. Vandala dá pirátům část svých pokladů a oni ji vrátí její milovanou sépii. Jenže ve Vandale se vzedme vztek. Všechny ty roky, co poctivě hledala poklady, pátrala po nich a podnikala dlouhé plavby... Všechny ty roky mají přijít nazmar?!! Tak to tedy ne!! Vandala začala bojovat. Ač nechápala, kde všechny příšerky vzaly sílu na boj, připojili se k ní a společně porazili celou flotilu pirátů. River byla jedno velké překvapení, když jí nějakou neviditelnou silou přiletěla do ruky její hůl, jako Thorovi jeho kladivo, a sílou její hole a mocí zděděnou po jejím otci potopila téměř celou flotilu lodí. Stačilo jen máchnout holí a lodě se potápěly, námořníci (piráti) utíkali a ghúlky vyhrály boj.

A tak Vandala nemusela ani obětovat své poklady, a našla to, pro co se plavila až na konec světa. Její věrnou sépii, která při ní stojí při každé plavbě...
____________________________________________________________________________________

Ach, to byla takovááááá strašná zábava!!!! Prostě tohle nezažijete, když si nehrajete s monsterkami. Teď mě zase strašně moc chytly monsterky. Nejdřív když jsem si koupila Lornu a teď zase a snad ještě víc. Kromě toho, že si přeju Neferu Boo York a zřejmě Isi, tak mě začla v poslední době lákat i Posea. A teď vím už zřejmě naprosto jistě, že ji chci. Musím ji mít!! Dřív nebo později, já si ji najdu!! Poseina úchvatnost se prostě nezapře!

A víte, proč se mi tak rychle a tak najednou začala tak moc líbit? Já totiž naprosto MILUJU všechno, co je spojené s piráty, mořem, záhadami a poklady. A proto je pro mě naprosto úžasná monsterka Vandala, kterou odteď asi budu považovat za naprosto nejoblíbenější monsterku v mojí sbírce, protože ona je prostě víc než úžasná!! A myslím, že s Poseou budu mít také úchvatné nápady. Ach, já ji snad upřednostním i před Neferou a Isi. ...No, tuším, že Posea je teď monsterka, kterou si přeju naprosto nejvíc. :D 

Ach, jak ona mě uhranula!!
 

 
Podívejte na tuhle úžasnou kresbu! Třeba  něco takového taky dokážu. ...Jen začít kreslit..
 https://i.ytimg.com/vi/VlXLBW78OTE/hqdefault.jpg

9 komentářů:

  1. Wow!máš skvělé nápady na hraní!Já když jsem si hrála s koňmi, panenkami atd. nikdy mě nic takového nenapadlo.
    Posea je moc hezká.Mně by na ní asi vadil jen ten ocas.:/ Upřednostňuji MH s nohama.:D
    Jinak Neferku mám a můžu ti jí vřele doporučit.Plánuji dát (konečně) na blog fotečky :)
    Charlott F. (Nechce se mi ZASE přihlašovat)xD

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem si myslela že si nikdo s panenkami nehraje, že jsem jediná potrhlá dětinská-ti letá holka. xD krásný příběh! Já si taky moc ráda hraji, poslední dobou s Raven, mě prostě láká, no. :) Posea se mi nejdřív vůbec nelíbila, ale pak jsem se na ní zamyslela a zjistila jsem že je naprosto úžasná! není to klasická ghoulka, ale právě o to je zajímavější! Naprosto mě uhranul její obličej a vlasy. A ta kresba je taky nádherná, myslím si že takovéto kresby taky budeš kreslit, chce to jen spoustu cviku a taky trochu talentu. (což ty máš víc než dost! :) A cvik se taky určitě najde! (přeji ti ať se dostaneš na tu uměleckou školu :)
    Posea a opravdu BOŽSKY nádherná! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Well, ja som sa s bábikami nikdy nejak extra nehrala. Raz za čas sa s nimi zahrám... Nie, že by mi to prišlo hlúpe, ale nejak ma to proste nebaví až tak XD Ale, samozrejme, je to fajn, že ťa to baví a že nestráviš kopu času napr. nad PC alebo mobilom. Ja v poslednom čase skoro len čítam, čítam takmer stále a baví ma to :D Ja mám rada more a všetko morské, až na pirátov. Ja sa momentálne najviac zaujímam o už zmieňované čítanie, wattpadu (čiže tiež čítanie), písaniu príbehov a fan fikcí (proste ma to hrozne baví) a starým gréckym povestiam a Bohom (naj mám Aténu a najmenej Afroditu)... A tak. Príbeh si vymyslela dobrý, nechcela by si písať na blog príbehy? Mne na Posei vadí to, že nemá nohy, inak je pekná. Ja si už teraz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, jen bych ti chtěla říct tohle...
    Dřív jsem taky ulítavála na MH a chodila na tvůj blog skoro každý den. Ale asi před půl rokem naposledy. Když se na to podívám zpětně, vůbec, ale VŮBEC nechápu jak jsem si mohla hrát s panenkami. Momentálně jsem zapřísáhlá otaku až do morku kostí a stejně jako Crystal DayDream miluju psaní fan fakcí (hlavně Percy jackson) a wattpad. (A jelikož má jako obrázek Happyho z Fairy Tail tak obě máme rády Fairy Tail a anime)
    Pochop, nechci tě kritizovat, jen mě zajímá co tě na tom může bavit. Když se na to totiž dívám já, je mi jen líto že jsem vyhodila zbytečně tolik pěněz za PANENKY, haló? Přemýšlím, kolik knih a mang jsem si za to mohla koupit xD
    Opakuju, neposmávám se, jen mě zajímá CO tě na tom může bavit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, všechno. :D Psaní příběhů mě taky baví, ale většinou u toho dlouho nevydržím. Jako například u knížky o Ash a Hunterovi, kterou mám rozepsanou asi půl roku. :D Já toho, že jsem za ně ty peníze utratila, nelituju a nikdy litovat nebudu, protože ty zase pochop, že mě to moc a moc baví a monsterky i everky budou navždycky velká a nádherná součást mého dětství, na které nikdy nezapomenu. :) Já ti tvůj názor neberu, ty mi nebereš můj, každý ma jiný pohled na věc. ;)

      Vymazat
    2. Páni, diplomat :D! Já si hraju ráda, ale dochází mi nápady a už nemám ani tolik času jako dřív...A peněz jsem za to vyhodila hodně, to jo....ale co, minulost je minulost a utrácet za ně ještě hodlám (za MH), Posea se mi taky moc líbí :D! A wattpad mi přide...no nevim, takový zvláštní...je podle mě lepší mít knížku v ruce, než ji číst z monitoru, ale to je každého věc, že?

      Vymazat
    3. Já vím, že je wattpad elektronický... ale to je hlavně o těch fan fikcích a o tom, že díky nim nemusíš svůj milovaný svět nikdy opustit ^^

      Vymazat