středa 17. února 2016

Hádejte kdo...!

Ahoj lidi! Moc vám děkuju za názory v minulém článku. Za každý (smysluplný, samozřejmě) komentář  a názor jsem moc ráda, i když je to třeba nesouhlasný názor.

Od soboty, kdy jsem se vrátila z lyžáku, tu nebyl zatím žádný článek s Lornou. To se musí napravit! :´D Né, lidi, mně nejde o to, aby tu s Lornou bylo milion článků a všechny vás to už štvalo (:-P), ale prostě mám s Lornou spoustu fotek. Takže Kájo – díky za ty oddělovače! Tyhle fotky jsou tentokrát opět venkovní, a to ze sobotní návštěvy u babičky (6. února), než jsem odjela na lyžák. První dvě fotky jsou focené, když jsme přijeli, poblíž babiččina paneláku. A ostatní už jsou z parku Michalova, kam jsme šli na procházku. Já focení na takových veřejných místech moc nemám ráda, protože si musíte hlídat, jestli poblíž nikdo není a hned schovávat monsterku, v případě, že je. Ale v parku mě to opravdu bavilo, krásně svítilo sluníčko a bylo zajímavé zase fotit v jiném prostředí. O letních prázdninách 2015 jsem tam už fotila River s Draculaurou.
_________________________________________________________________________________

Jinak Crystal, odpovím ti v článku. Ptala ses, jestli nechci psát na blog nějaké příběhy. No, upřímně nevím. Spíš možná nebudu, ale psaní krátkých povídek mě baví a už jsem na blog jeden příběh na pokračování psala. Jestli jsi ho ještě nečetla, tady jsou odkazy: 1. ČÁST, 2. ČÁST, 3. ČÁST, 4. ČÁST.
















3 komentáře:

  1. Krásné fotky Zuzí :D! Jj, pravda, Lorna je sice všude, ale jestli máš těch fotek tolik, blog je to pravé místo, kam je dát :D!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo schovává monsterku. xD

    OdpovědětVymazat
  3. Lorně to té kamenné ozdoby moc sluší! mě nevadí že je tu fotek s Lornou hodně. Fotky jsou fajne. :)

    OdpovědětVymazat