neděle 14. února 2016

Horror movie

Ahoj, všichni! Jsem tu zas a odpočinout od článků s Lornou je očividně čas. A tak se tu chystám s článkem novým, zřejmě teď nečekaným. Spousta z vás ví, že u Terý furt Nile je fotosoutěž monstrózní. (Fajn, přestanu už s těmi pokusy o rýmování. :D) Za úkol jsme měli vyfotit Monster High na hororové téma. Poměrně těžký úkol, ale zábavný. Takže v tomto článku se můžete podívat, jak jsem se s tím poprala já. Strašně mě to bavilo a Toralei se omlouvám, že jsem z ní udělala vražedkyni! Doufám, že oceníte, že jsem si s tím dala tu práci...







Uklouznout na kaluži krve je osudová chyba.
Pak už smrt není nikdy daleko... 




















Ale copak můžete zabít kostlivce...? 

8 komentářů:

  1. :D Vtipné, ano ja pokladám morbidnosti za vtipné, ale neriešme :D

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda! Nej je ta 3. 5. 6. a poslední...podle mě :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Emmm, no, mohlo to byť lepšie ale sú fakt morbidné. Len som nepochopila - ako môže z kostlivca vytekať krv?

    Sunsetshy

    OdpovědětVymazat
  4. Víš že jsem chtěla použít přesně tu samou temperu? Akorát na sníh, ale nakonec z toho sešlo protože (přakvapivě) to byla v tom sněhu růžová. xD Jinak fotky se mi líbí, hlavně ty první, ostatní mi přijdou stejné, ale zase chápu že jsi chtěla udělat co nejvíce pohledů. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Prechádza to zo strašidelnosti do morbidnosti XD Ale na pištolke som sa pobavila XD A prvá fotka je krásna :)

    OdpovědětVymazat