sobota 27. února 2016

Tak jen pluju dál, přes moře, jak moří král


Proč musíš tohle psát? Znovu a znovu nalézat světlo v hlubinách. 
 Dřív nebo později najdu světlo své, jako hvězdy zářivé. 
Jediná věc, co jsem kdy chtěla, visí na konci nekonečna.
A tak pluju dál, za úsvit, za horint, jako moře král.
Hlubiny mě k sobě vábí,
nemilosrdně tě však stráví.
Hrneš se vpřed jak loďka po moři,
neznáš hranice ani pohoří.
Vpřed, dál výš,
až za horintem mě uslyšíš.
Kamkoli, kamkoli půjdu za tebou,
světlem nebo temnotou.
Přes hory, přes kopce,
moře přeplout,
skály minout,
nemilosrdný jak úsvit,
co je nahoře,
musí dole být.

Vábíš mě k sobě jako slunce mé,
zářivé, když úsvit ustane.
Všechno, všechno, co jsem kdy chtěla,
je Tvá duše na konci nekonečna.
Vábíš mě k sobě jako hlubiny,
zadusí, ale zůstanou bez viny.

A tak jen pluju dál, životem jako moří král...
__________________________________________________

Co napsat? Neptejte se na důvod téhle básničky, prostě to na mě přišlo. Možná zkusím začít psát poezii. Heh, proč to zní tak srandovně? Asi fakt někdy na blog začnu psát povídky, nebo básně. Už mám hotovou vizitku ke Skleněnému trůnu, ale když jsem si to zkusila, vždy ztrácím nit. Musím to natrénovat, promyslet děj, abych mohla v úterý ten referát hrdě přednést. Jak vidím, psát mi jde, ale v realitě se ve slovech ztrácím. Já tak často plácám nesmysly. Myslím, že bych dokázala napsat daleko vážnější proslov, možná i srdceryvný příběh, kdybych chtěla, jenže to všechno je ve mně. Skrývá se to hluboko uvnitř, jen to ne a ne vyplavat na povrch. 

Opravdu doufám, že Skleněný trůn předvedu v jeho nejlepším světle, protože ta kniha si to zaslouží. Ať si kdo chce říká co chce, ona si to zaslouží. 
Protože byla prostě úžasná! Už se nemůžu dočkat na to, až se někdy dostanu ke druhému dílu! Kámoška myslím říkala, že si ho asi koupí. Opravdu, můžu jen doporučit!!

A význam tohoto článku? Sama nevím. Některé věci mají daleko hlubší smysl, než si myslíme.

Bože, já umírám nad tím, že je nemám!! Začínají se mi opravdu dost vážně líbit...




Podívejte! Podívejte! A teď řekněte, že vás nehypnotizuje. 

2 komentáře:

  1. Hezká báseň. Possea se mi taky moc líbí. Je taková jedinečná,hezká a originální.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, Posea je bezva :D, hezká básnička :).

    OdpovědětVymazat