pátek 5. února 2016

Malá skotská lochnesska při západu slunce

Do minulého článku jsem zapomněla dát ještě tři fotky focené včera odpoledne. První je vevnitř u okna a další dvě jsou venku. A proč jenom dvě, když jsem si konečně našla čas na pořádné focení Lorny venku? Protože se mi vybil foťák. Jo, už jsem to zmiňovala asi v před-předminulém článku. A zrovna jsem měla fotící náladu a mohly z toho být krásné fotky, protože zrovna zapadalo slunce. To už je čtvrtý článek s fotkami Lorny! :D A to bude ještě jeden, který mám v zásobě, a navíc jsem Lornu ještě pořád nenafotila venku. Takže čekejte nějaké venkovní focení. A taky ještě bude ten projekt, kde Lorna bude v pozadí fotek. :´-D Takže se Lorny opravdu hodně nabažíte, jen doufám, že se vám to už neomrzí. :´-D Ale příští týden od pondělí do sobotního dopoledne budu na lyžáku, takže nebudou články, tudíž ani fotky. A teď nemůžu moc chodit ven, protože jsem trochu nachlazená, tak abych na ten lyžák neonemocněla.




5 komentářů:

  1. Hezké fotky. A kdy začne ten projekt?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ještě nevím. Podle toho, kdy budu zase fotit nějakou jinou monsterku než Lornu. (:D)

      Vymazat
  2. Torinka_de_Nile6. února 2016 v 15:33

    Prekrásne fotky , hlavne druhá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Zuzko ❤
    Krásné fotky, bylo by krásné ji doopravdy vyfotit u vody.
    Blahopřeju k další monsterce!
    Twyla
    (omlouvám se za to že sem anonymní ale nevím jak si tam mám dát jméno)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, dobrý nápad! Určitě to někdy zkusím, až se naskytne příležitost! Třeba až pojedu zas někdy ke kámošce a pokud bychom fotily monsterky u potoka, a taky bych Lornu mohla vzít k moři. :) Jen se bojím, abych od ní neztratila nějakou ploutev.

      Vymazat