sobota 6. února 2016

My little scotish sweetie ♥

Ahooj. :)) Dneska jsme byli u babičky a já jsem konečně začala fotit nějaké fotky na projekt ,,Lorna na každé fotce". A také jsem dnes ,,trochu" dvakrát nafotila Lornu venku, u nás na zahradě. A taky u babičky, když jsme šli do parku. Dále jsem ještě nafotila Vandalu a Lornu u babičky v bytě. Bože, já ty fotky sem snad budu dávat rok! :D Omlouvám se vám, ale já teď fotím skoro jen Lornu, a to fakt hodně, takže fotek bude ještě asi tisíc. :D Dneska jsem ji konečně stihla nafotit venku při západu slunce, to se fotí krásně! No a dneska tu mám jen malou várku čtyř fotek, které jsem fotila včera (ráno?). Uf, už se to zdá jako pár dní. :D Každopádně já si myslím, že dnešní fotky (nejen!) Lorny se docela povedly a jsou konečně venku, tak se těšte. A konečně mi přálo počasí! :)

Jinak fakt by se mi šikl oddělovač s Lornou, protože jak vidíte, článků s jejími fotkami je spousta a jsem si jistá, že ještě bude. :´-D





4 komentáře:

  1. Hezké fotky. Jinak, oddělovačů ti můžu udělat miliony. Můžeš si je objednat zde http://mojemonsterky.blogspot.cz/2015/10/troch-pozmenena-objednavka-grafiky.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Zuzko ♥
    Opět krásné fotky.
    Lorna je moc krásná, jenom kdyby mněla světlejší kůži!
    Ale jinak je fakt krásná !
    Twyla

    OdpovědětVymazat