pátek 5. února 2016

Další fotky Lorny + info o projektu ,,Lorna na každé fotce"

Ahoj, dnes tu pro vás mám další fotky Lorny, ze středy a čtvrtka. Většinou fotím spíš doma a to náhodně, prostě když mě napadne dobrý nápad na fotku nebo póza. První fotka není nic moc, fotila jsem ji, když jsem se zase po dlouhé době podívala na video s Lornou, ,,Lorna z jezera".



Opět fotka focená večer.

No, tohle je sice fotka Vandaly, ale stejně.


Jinak napadl mě takový blogový ,,projekt" s názvem ,,Lorna na každé fotce", jak už jste si mohli přečíst v nadpisu článku. Vypadalo by to tak, že vždycky když budu fotit nějakou monsterku, tak někde na té fotce bude i Lorna. Na každé fotce. A budete hledat, kde je. Může to vypadat třeba tak, jako na poslední fotce. Ale to je moc nápadné. Třeba se tam v pozadí jen mihne Lornin ocas nebo zrzavá kadeř vlasů, prostě něco nenápadného a vy budete Lornu na fotkách hledat. Můžu s tím udělat i bleskovku. Úkolem bude najít Lornu na fotkách. Fotku bych vložila do Malování, udělala na ní mřížku a do každého čtverce bych napsala číslo, takže vy byste do komentářů psali číslo čtverce, ve kterém Lorna je.

2 komentáře:

  1. Páni, skvělé fotky s originálním nápadem proti nudě. Jak vidím Lornu sis opravdu ve své sbírce oblíbila a to je dobře. No, ono se ani není ani čemu divit,když jste stejně staré a celkově má takový zajímavý charakter.Jinak už se těším na soutěž...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, moc pěkné fotky. Jinak, projekt zní zajímavě.

    OdpovědětVymazat