úterý 2. února 2016

Jak hodit starosti za hlavu aneb Co mě drží nad vodou

Ahoj, dnes bych chtěla napsat článek, zase diskusní, o tom, co mě ,,drží nad vodou", aneb taky by se dalo říct věci, které mi vždy zlepší náladu. Mám se ještě učit, ale chtěla bych se z tohoto vypsat. :D Sakryš, teď mi vypadlo z hlavy, co jsem chtěla napsat. :D

Samozřejmě první věcí, která je pro mě ,,každodenní", byť ji za úplnou samozřejmost nepovažuji a nesmírně si jí vážím, jsou moje kamarádky. Takové přátelství, partu, jakou máme, už jen těžko budu někdy v životě hledat. Trošku mi dělá starosti, jestli si najdu aspoň pár kámošek na střední škole, ale to je teď vedlejší. Vážně, kdybych neměla kamarádky, které mám, zřejmě by mi už hodně dávno všechno přerostlo přes hlavu a moje citlivá hlavinka by praskla. :D 

Další věcí, která je u mě teď asi hned na druhém místě, je hudba. Hodně jsem to zmiňovala v tomto článku. Hudba, v této době od Slzy, mi strašně moc pomáhá a skoro vždycky mi aspoň trochu zlepší náladu. Já vím, že moje ,,problémy" a starosti jsou naprosto malicherné věci, ale holt já jsem citlivější člověk, než byste si dokázali představit. Stačí jedna jediná věta, i ta mě zabolí a hned je mi nanic. Stačí úplná maličkost, pro jiné třeba i přehlédnutelná.

A teď přejdu k věci, ehm, spíš osobě, kvůli které jsem hlavně psala tento článek. O přátelství i o hudbě jsem se hodně zmiňovala v jiných článcích. A tou další věcí osobou je..... Kája už určitě nechápavě protáčí oči :DD...Hoggy! No, Hoggy není v podstatě osoba jako taková, spíš vymyšlená postava. Tak, řekněme, Petr Lexa. Jednak je to zpěvák Slzy, kterou naprosto miluju a jejich písničky mi hodně pomáhají, a jednak je to taky youtuber a herec. Jako zpěváka jsem ho už zmiňovala v v dřívě zmíněném (:D) článku. Kdybyste někdo Hoggyho neznali, tak je to youtuber, který točí všemožná vtipná videa. On se sice ve videích chová jako šíleně šílený cvok (já miluju cvoky! ...moje kámošky, Maddie,..), ale jeho videa mi právě proto vždycky dokážou zvednout náladu. Dneska jsem zas chytala strašnou depku (:D). A už mě to přešlo, jinak bych tu nepsala ty smajlíky. :D No a tak jsem šla na YouTube a co jsem zjistila? Hoggy má nové video! A co ještě? Petr/Hoggy má nové video na jeho druhém channelu, HoggyVlogy. (Týjo, já použila anglické slovo v normálním článku, tomu se musí zatleskat. :D :-P) Obě videa jsou skvělá a jo, oběma jsem dala palec nahoru. No a teď mám tak dobrou náladu, že bych ji dnes ani neočekávala. Sice v ,,hloubi duše" mám ještě trochu depku z infošky a z toho, že se musím učit na chemii, ale to je jedno. :D 

Takže chtěla bych říct, že pokud máte někdy opravdu mizernou náladu, zkuste se podívat na Hoggyho. Překvapivě, mě zlepší náladu i to, když ho někde uvidím. Například jeho fotku na Instagramu (Proč? Protože jen vidět jeho úsměv, hned je mi líp :)), vidět ho v Přístavu, .. No, to je věc, o které jsem se ještě nezmínila a ani bych nemusela. Poslední dobou jsem se začala občas dívat na seriál Přístav, a to z jediného důvodu. No hádejte! Hraje tam totiž Petr Lexa! :D :-P 
No, abych se zas vrátila k tomu, o čem jsem teď začala. Vím, že se Petrův/Hoggyho humor nemusí líbit každému, ale zkuste se mrknout na pár jeho videí. Kdyžtak tady je odkaz na (podle mě) jedno z jeho nejlepších videí, kde jsem se opravdu hodně nasmála. :DD https://www.youtube.com/watch?v=lTHjvBopKxs

No, tak asi je čas to ukončit. Nevím jak, tak prostě mějte se krásně, skládejte básně a...čusák! :D 

A co drží nad vodou vás? Sledujete taky Hoggyho, popřípadě máte nějaké oblíbené youtubery? Jakou hudbu nebo zpěváka posloucháte nejraději?

10 komentářů:

  1. Jo, Hoggy je super. Jinak, kdy dáš na blog článek o té tvé neznámé panence?

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ho ráda, ale zase ne tolik, abych z něj šílela. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Upřímně (teď mě všichni budou považovat za blázna), nevím, co je na jeho videích tak úžasné. Viděla jsem asi dvě a po pár minutách jsem to vypnula, neříkám, že je špatný, ale mě jeho videa prostě moc nebaví. Ale po tomhle článku mu možná dám ještě jednu šanci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že se jeho videa nemusí líbit každému a taky, že třeba tě nezaujme každé video. Proto jsem tam taky dávala odkaz na jedno podle mě skvělé video. -_-

      Vymazat
  4. Ha! Dokonce je tam i věta o mně :D, ne že bych úplně protáčela oči ale...Hoggy se mi nezamlouvá, nemám ho ráda, nedívám se na jeho videa a ani nebudu :D...No co, já koukám na Kovyho - blbý jméno - parádní smysl pro humor a vždycky ta stejná písnička na konci videa :D, che che, hudba, mám ji ráda, ale ne že bych si furt něco pouštěla :)...

    OdpovědětVymazat
  5. Chjo, prečo si dala ten odkaz... Vďaka nemu som ešte pol hodiny strávila na YT a stalkovala Hoggyho :DD Aj keď som tie videá už predtým videla... Nuž, Hoggyho mám rada, je to môj naj youtuber! No, zrovna to video, na ktoré si dala link nijak zvlášť nemusím... Najradšej mám asi Otravní lidé na facebooku, Jak psát holce, Jak psát klukovi, Prasečí otázky, Neumýš gramatyku a Hrátky s Google search :D Inak mám rada aj GoGa, ale Hoggyho videá viac! :D No jo, nie každému musia sadnúť, ale mne sa páčia, minimálne zlepšia náladu. Čo sa týka Slzy, tak tú kapelu mám tiež rada, ich pesničky hodne často počúvam... Aj keď teraz mám o niečo radšej The Ark, tie sú tiež dobré.

    OdpovědětVymazat