čtvrtek 28. ledna 2016

Are you scared?

Ahoj, když jsem se už přihlásila do té fotosoutěže u Terý u furt Nile a máme vyfotit hororové fotky, tak jsem se (až potom, co jsem dofotila) podívala na googlu na nějaké hororové fotky. A našla jsem vskutku něco děsivého... Jinak moc děkuju Terce za to, že mě přivedla k něčemu úplně novému, protože to hororové focení jsem si opravdu užívala. No, teď mám tak nějak hororovou náladu, ale stoprocentně skvělou! Znovu jsem naplno objevila moji malinko zašlou lásku k Monster High a po tom, co jsem našla blogy těchto slečen/paní, tak jsem si uvědomila, že na monsterky nebudu nikdy stará. lucilestrange.blog.cz, theunderland.blog.cz Pravděpodobně ještě dlouho z monsterek nevyrostu! Až se jednou přestěhuju do vlastního domu či bytu, tak monsterky skoro určitě přestěhuju taky.

Tak, a teď pojďme na ty hororové fotky. Ale upozorňuju, že jsem tu nedala ty nejhorší!

Výsledek obrázku pro monster high horor
 
Tahle fotka podle mě jasně říká ,,Don´t touch me!" aneb ,,Nesahej na mě!".

7 komentářů:

  1. Fotky jsou opravdu děsivé. Obdivuju lidi, kreří tohle ( a jiné krásné OOAK) umějí udělat tak "krásné". Taky bych to zkusila, ale nechci riskovat krásnou monsterku.

    OdpovědětVymazat
  2. Torinka_de_Nile29. ledna 2016 v 10:14

    Tá posledná fotka je až moc :D , ale prvé sú super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Slečna, pro lásku boží, už takhle si ve svých pětadvaceti připadám dost stará. :D

    Pořád říkám, že na jakékoliv sběratelství člověk nikdy není moc starý, pokud mu to přináší radost. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni :) jsem ráda, že sis focení užila, mělo to být hlavně pro zábavu :) a také, že si v sobě opět objevila to, jak moc máš ráda MH. :) nikdy na ně nebudeme staré :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni,opravdu hororové dílka. Ta druhá a poslední jsou opravdu děsivá díla, pomoc já se bojím:D

    OdpovědětVymazat
  6. Clawdia a Honey31. ledna 2016 v 17:47

    Panenky mají opravdu hororovej mape-up :)

    OdpovědětVymazat