pondělí 8. února 2016

Je to prostě krásná lochnesska!

Ahoj, všichni! Tak dneska vyjíždíme na lyžák. Já jsem si dokonce přivstala, abych ráno ještě něco stihla udělat. Věřili byste tomu? Já jsem si přivstala, když jsem nemusela. :D Máme totiž sraz před školou až o půl deváté. No a teď přemýšlím, jestli napíšu svůj názor na epický film Dragon games, který jsem včera shlédla, nebo dám fotky Lorny. (Ano, ještě nemám nadpis článku.) No, tak dám fotky Lorny.

V sobotu dopoledne, než jsme jeli k babičce, jsem u nás na zahradě stihla cvaknout ,,pár" fotek Lorny. Lorna je skvěle fotogenická, moc mě s ní baví fotit! Není sice až tak fotogenická jako třeba Vandala nebo Catrine, ale skvěle se s ní fotí. Lorna je jedna z těch monsterek, které se mi postupně, když je mám, začínají líbit víc a víc. (Jinak v sobotu, když jsme se vrátili od babičky, jsem taky nafotila Lornu u západu slunce. :)






 




12 komentářů:

  1. Fotky jsou pěkné,jen mi trochu začíná vadit,že je Lorna skoro v každém článku.Ale chápu tvoje nadšení.Já když mám novou MH taky ji pořád fotím.:D
    Zaujalo mě,že je méně fotogenická než Catrine.Já nad Catrine stále váhám.Nevím jestli se dobře bude fotit,když je bílá a tak.Jaký je tvůj názor?Vypadají fotky s Catrine na sluníčku špatně?Prosím poraď mi.
    Charlotte Flowernight (nechce se mi přihlašovat...xD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za názor. :) Taky si myslím, že Lorna v každém článku už všechny štve (s nadsázkou), ale já ji prostě hodně fotím. :´-DD

      Vymazat
    2. Jo a Catrine na sluníčku vypadá pořád pěkně (a je to jedna z možná nejfotogeničtějších monsterek!...podle mě), jen moc slunka je prostě moc. No já bych ti Catrine ROZHODNĚ doporučila!

      Vymazat
  2. (Hannie z blogu bublina-graphics.blog.cz)
    Yay ! Fotky sú krásne.Podarili sa ti.Naozaj kvalitné.Veľmi by som Lornu chcela,naozaj sa mi páči.Tie šípky v pozadí :33 Krása.Najviac sa mi páči prvá a posledná fotka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nie sú šípky ale niečo podobné, máme to na záhrade :D

      Vymazat
  3. Fotky jsou krásné.Lornu mám taky.
    Butterfly

    OdpovědětVymazat
  4. Torinka_de_Nile13. února 2016 v 7:45

    Nádhera ! :) Lorna sa mi začína páčiť ! :) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Yay! Krásné fotečky, všechny s Lornou Abbey i Catrine jsem biděla,anapíšu jen jeden koment. (Snad nea) Lorna je opravdu krásná. Na tých fotkách ji to moc j sluší! Nejhezčí je ta první.������
    EllaQueen

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, fotky jsou nádherné a Lorna už se mi začíná i líbit :D, ale její povaha ne :/...

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne png na oddeľovači!

    OdpovědětVymazat