čtvrtek 4. února 2016

Moje podvodní kráska

Ahooj, už dnes podruhé. :) S Lornou bude určitě hoodně fotek, protože Lorna miluje fotobomby a navíc mě moc baví fotit. (Počkat, to byla úplně zbytečná část věty. :D) No, Lornu si čím dál tím víc zamilovávám. Nečekala bych, že to někdy řeknu, ale Lorna, což bych jí mírně vytkla, by mohla mít trošku nějaký ten škleb nebo úsměv. :D Ten její výraz totiž moc nevystihuje její povahu, Lorna je jedna z mála monsterek, které se pořád kření. :D

Jinak většina těchto fotek je z večerního focení. To jsem si tak dala před spaním Lornu a foťák na noční stolek, nemohla jsem usnout, no a... Vidíte, co z toho vzniklo! Fotky jsou samozřejmě foceny s bleskem, takže moc není poznat, že byla tma. No, já nevím jak vám, ale mně se Lorna na knize docela líbí. :D

Nakonec jsem opravdu moc ráda, že osud tomu přál a já jsem si koupila Lorninku. (No jo, já všechna jména monsterek musím dát do zdrobnělin. :D) Už jsem si s ní a s ostatníma monsterkama dvakrát hrála, dneska to byl mejdan! Doslova. :D Byla to totiž párty na uvítání Lorny na Monster High.
Ajaj, zase moje slohovka, tak já asi končím s psaním a mrkněte se na večerní fotečky. :D


Ano, zde, pod těmito dvěma knihami leží hromada mých Monster High časopisů a jeden Ever After High.




Ano, moje skotská kráska krásně ladí s mojí peřinou. :D







3 komentáře:

  1. Lorna je pekná bábika, v kreslenej podobe úžasná, jediné čo mi na nej prekáža je na môj vkus k nej veľmi neladiaca tmavá pleť. Osobne by som jej dala svetlejšiu ale fotky sú pekné.

    OdpovědětVymazat