úterý 5. ledna 2016

Ranní hraní s everkami :D

Ahoj, ten nadpis neberte doslova. :D Ne, dobře, začnu znovu. Především bych chtěla říct, že mě děsně naštvalo, když jsem objevila u mojí kresby Holly (někdy z května nebo dubna minulého roku) dva hnusné komenty. Beru konstruktivní kritiku, že mám např. oko nakřivo, moc tenkou ruku, moc dlouhý krk, apod. (nebo se vám to prostě nelíbí), ale věřte, že mě sakra na*ere, když vidím třeba koment o dvou, třech slovech, typu ,,To je humus." S tím laskavě jděte do pr... Možná tuším, kdo to napsal, ale nevím to jistě. Už jsem ty (s prominutím) debilní komenty smazala, protože tohle mě dokáže fakt dožrat.

Ale to nebylo na vás, slušné a (doufám) upřímné lidi, kteří umíte normálně říct, že se vám něco nelíbí nebo se mi něco nepovedlo. :) 

Na Silvestra jsem zase chytla takovou fotící náladu a ,,inspiraci", a tak jsem vzala everky a různě je fotila v pokojíku a na balkóně, odkud byla trošku vidět námraza, ale na fotkách to moc vidět není. A jestli chcete vědět, kolikatero mám ještě fotek bez sněhu, tak už jsou to ,,jenom" další fotky Maddie a focení Briar venku. :D Jo a vlastně pak ještě velké focení everek na zahradě, ale to už padal snížek, takže tak. :) A pak už se vrhnu na fotky v krásném bílém sněhu s Catrine, Aveou, Viperine a taky Bonitkou, ale tu jsem jenom párkrát cvakla na balkóně. (Víte, po té nehodě jsem ji radši nechtěla moc tahat ven do mrazu, přece jen se teď o ni daleko víc bojím. Ale já si focení s Bonitkou ve sněhu odpustit nemůžu!! :DD :´-D Takže ji asi stejně dřív nebo později nafotím. Sice už měla tu čest v roce 2014, ale stejně. ...Bonitka je hrozně fotogenická!)









Boty (já miluju focení bot everek i monsterek :D)



Pár fotek s Maddiinou čajovou sadou.


Moje (mini) polička pro everky (musí se tam vejít všechny), aneb, jak já tomu  říkám, moje ,,Ever After High komnata".



5 komentářů:

  1. To jsou opravdu moc krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou pěkné, některé až krásné. xD. Ne, líbí se mi, hlavně ta šestá s Bri! Ta je luxusní!

    OdpovědětVymazat
  3. Mhm, už som u teba videla aj krajšie :-D (proste sa mi viac páčia tie vonku, no). Najkrajšia je fotka s Briar, myslím, že piata. Ja mám skôr rada fotky viac umelecké, alias také, ktoré neviem :'( Byť tebou, tak by som zobrala von celú čajovú sadu (chápeš) aj s Maddie... Osobne sa mi fotky nôh moc nepáčia, ale nemám nič proti, ak sa páčia tebe ;) A s obrázkom neviem, ja komentujem len ako Crystal... Ale to by som nenapísala, lebo tiež kreslím a viem, aká je to námaha, aj keď to potom nedopadne podľa mojich predstáv... Taký komentár by ma dosť urazil a určite by som ho nenapísala, radšej tú kritiku, že má napr chudú ruku a pod...

    OdpovědětVymazat
  4. Torinka_de_Nile6. ledna 2016 v 19:23

    Komentáre typu "Hnus ! " a podobe píšu len zas*ané sprosté deti , ktoré nevedia , čo zo sebou :D Fotky sú pekné a kvalitné , najviac sa mi páčia tie s Ashlynn :) .

    OdpovědětVymazat
  5. Tá kresba Holly bola s května :D Fotky sú pekné, najviac sa mi páčia tie začiatočné vonku z Ashlynn :) Tiež milujem fotenie topánok MH aj EAH :D

    OdpovědětVymazat