neděle 3. ledna 2016

Maddie poprvé venku

Ahoj, jak jste si užili prázdniny? Já dobře, ale skoro jako vždy, opravdu jsem si je začala užívat až ke konci (poslední dva dny :D :-P). Vsadím se, že kdybychom měli volno ještě zítra, skoro určitě bych si ještě hrála s monsterkama. :D

Dnes tu mám fotky Maddie, její první focení venku z 30. prosince. Fotila jsem to odpoledne a celkem na poslední chvíli, protože brácha byl u kámoše v sousední vesnici a mi jsme ho měli jít vyzvednout. Slíbila jsem si, že až se vrátíme, ještě Maddie dofotím, ale zdrželi jsme se tam od dvě hodiny déle, než jsem čekala, takže už potom byla tma. Ale potom jsem ji ještě nafotila na Silvestra. Poslední čtyři fotky jsou focené doma večer po tom, co jsme se vrátili.

 










4 komentáře:

  1. Hehe, my ideme do školy až o týždeň.. (to nebola škodoradosť!) To sa moc nemáte... Fotky (vonku) sú pekné, vonku to vyzerá o dosť lepšie, čiže aj fotky sú krajšie. Tie vnútri už nemajú taký ten efekt.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zase krásné fotky!:)
    Mně osobně se spíš líbí ta Madeleine basic.Ale stejně bych si ji nekoupila,protože na Everky zas tak moc nejsem.:D

    OdpovědětVymazat
  3. Torinka_de_Nile4. ledna 2016 v 10:51

    My ideme do školy tiež až na druhý týždeň :) . Fotky sú krásne , a táto Maddie je jedna z najkrajších .

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, hezké fotky!!! Tu poslední si můžeš dát na profilovku.

    OdpovědětVymazat