čtvrtek 7. ledna 2016

Maddie na větvi

Ahoj, když jsem 39. prosince fotila Maddie a nestihla jsem ji nijak déle nafotit, tak jsem ji pak ještě nafotila na Silvestra. Fotek je docela dost, protože mě focení moc bavilo a Maddie je moc fotogenická, jak jsem zjistila. Možná je ještě trošku fotogeničtější než Cerise.. I když mi už pak děsně mrzly ruce i v rukavicích, pořád jsem Maddie fotila, protože to byla strašná zábava. :D A byla i trochu námraza, takže jsem vyfotila Maddie, jak jde tou ,,námrazou". (He, zase nohy/boty. :D) Bohužel vy, kdo nemáte rádi fotky bot, tak si budete muset zvyknout, že většinou v každém tom focení je pár takových fotek. :D (Kromě Avey a Sireny. :D) No, myslím, že jde většinou poznat, jestli mě focení bavilo nebo ne. Tohle jsem si moc užila!
































3 komentáře:

  1. Ty fotky s námrazou jsou opravdu čarokrásné!Maddie je vážně fotogenická,i když ze začátku jsem si to nemyslela,tyhle fotky mě přesvědčily.;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, díky! Mám to stejně! Když jsem ji na Vánoce dostala, tak jsem si řekla ,,Jo, je pěkná." Ale nepřipadala mi moc fotogenická. Ono to je asi o tom, že musíš fotit venku :D

      Vymazat
  2. Kromě Sireny a Avey xD :'D Tos zabila! :D Jinak fotky jsou opravdu moc pěkné, to ,,botové" fokty jsou strašně krásné! S tou námrazou je to taky moc pěkné! Maddie je opravdu moc fotogenická! Vypadá všude jak sluníčko, co rozzáří chmurný den!
    Opravdnu překrásné fotky!

    OdpovědětVymazat