úterý 12. ledna 2016

Novoroční focení půvabné francouzské kočkodlačky

Ahoj, tak tu mám novoroční fotky Catrine, o kterých jsem se už zmínila i v minulém článku. Původně jsem chtěla jít fotit Sirenu, protože se podle mě k zimě docela hodí, ale nakonec jsem si řekla, že vytáhnu ven Catrine, protože tu mám teprv od posledního léta, takže jsem ji v zimě ještě nikdy nefotila. Catrine je mooc fotogenická, v zimě se s ní fotí skvěle! Nejdřív jsem fotila na zahradě a potom na procházce k rybníku, kam jsme šli.


 






















A od téhle fotky už jsou fotky z procházky.









7 komentářů:

  1. Krásné fotky. Jak to děláš, že tvým panenkám tak dlouho vydrží účesy???
    Mě se vždycky zničí (nebo si je rozpustím a znovu udělám, jako třeba u Ash nebo u Jane).

    OdpovědětVymazat
  2. OMG! To jsou naprosto dokonalé fotky! jak říkáš, je strašně fotogenická. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Boží fotečky!Catrine je v zimě opravdu nádherná!Úplně skvěle k tomu sněhu zapadá.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ke Catrine je zima přímo ušitá na tělo,protože v tomto období krásně splyne se sněhem,který má stejnou barvu jako její pleť. Takže nemohu říct nic jiného než opravdu krásné kočkovité fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. Torinka_de_Nile16. ledna 2016 v 8:08

    Krásne fotky , Catrine sa to prostredie veľmi hodí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Catrine je nádherná a fotky též! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Clawdia a Honey17. ledna 2016 v 11:04

    Catrine je krásná panenka :) Hezké fotky.

    OdpovědětVymazat