neděle 17. ledna 2016

Moje kresba Evil Raven

Ahoj, v poslední době se toho hodně změnilo. Pořád miluju Monster High a Ever After High, ale začala jsem sledovat některá Hoggyho videa na YouTube a stala se ze mě velká fanynka skupiny Slza, ve které Petr Lexa zpívá (na YouTube vystupuje pod přezdívkou Hoggy). Možná si někdy budu přát i jejich CD-čko, protože jejich hudba mi vždycky, když jsem na dně, dodává naději a připomíná mi, že se nemám vzdávat.

Dnes tu mám už KONEČNĚ moji kresbu ,,Evil Raven", neboli ,,Zlé Raven", která mě už dříve oslnila. Původně jsem ji chtěla kreslit podle fotky, obrázku, který jsem si nascreenovala z jednoho stop motionu, ale nakonec jsem ji kreslila podle fotky od autora Dms_a_jem. Protože na té fotce Raven vypadala opravdu úchvatně! Autor jí pozměnil účes do drdolu s copy po stranách a sundal Raven ten límec nebo či co a tak má Raven odhalená ramena. Pracovala jsem na ní asi dva a půl měsíce, ale mezitím jsem měla taky třeba týdenní nebo dvoutýdenní zákazy na počítač, takže jsem na ní nemohla pracovat. Sice si myslím, že není úplně nejhorší, ale mohla být stokrát lepší. I když lepší to může být skoro vždy... Lebku, kterou držela na fotce v ruce, jsem vyměnila za otrávené jablko, protože když jsem tu lebku kreslila, opravdu to nedopadlo dobře. :´-D Když to shrnu, nakonec jsem si vzala bílou temperu a domalovala jsem tam bílé ,,tečky" jako hvězdy a třpytky. No, úplně hvězdy ne.. Nakonec z toho samozřejmě vzešlo něco úplně jiného, než jak vypadá předloha, protože já mám přirozený talent předělat předlohu vždycky na něco jiného. :D -__-

Moc chci jít na uměleckou školu a taky pracuju na kreslení věcí podle reality (od jednoduchých hrnků), ale bojím se, že na to nemám dostatečný talent. Ale jedno vím jistě – já se nevzdám!


♪♪ ,,Jsem na horský dráze fáze pád, chci se o svou túru vzhůru rvát, ..." ♪ 

 
Oddělovač vyrobila Týnuše. 

Detaily







A tady je pár sto let starých fotek z doby, kdy jsem měla Raven ještě rozkreslenou a byla jsem teprve na začátku.






6 komentářů:

  1. Nadherná!Obdivuju tvoje kreslení očí a nosu.Na to jsem totiž úplně levá :D
    Hoggyho taky sleduju a má super videa ;) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je to nádhera ... mnohem lepší než Creative Spirit! Dáváš si na nich opravdu záležet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!! Tenhle komentář mě fakt strašně nakopnul!! Jinak můžu prozradit, že od úterka už pracuju na další MH/EAH, tedy je to monsterka, Marisol Coxi. :)

      Vymazat
  3. máš to krásný...já se smažím taky hezky malovat ale vždy to mám divný:(
    závidím ti.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna!Tú fotku som videla ;) Sfotil ju krásne :3 A ty si to krásne nakreslila! Tie oči sú prekrásne :3

    OdpovědětVymazat