neděle 10. ledna 2016

Vítej, zimo aneb Konečně sníh!

Ahoj, všichni! Ten nadpis už je řekněme ,,dost starý", protože u nás sníh napadl 1. ledna, tedy na Nový rok, což je hezké. :D Ale v prosinci nespadla z nebe snad ani vločka.

Ráno, když jsem na Nový rok vykročila na balkón a spatřila vločky padající z nebe a dopadající na zem, rozzářila jsem se štěstím. Ale nebyla jsem si jistá, jestli ty vločky po dopadu na zem neroztají... A neroztály. :) Sněžilo a sněžilo a já jsem hned vyběhla ven a popadla skoro všechny mé everky (kromě Huntera, sedm už by bylo moc :D) a foťák. Fotila jsem je, když byl na trávě jen slabý poprašek vloček, odpoledne už bylo pořádně nasněženo, což uvidíte na fotkách Catrine, taktéž z Nového roku. V průběhu focení sněžilo, takže everkám krásně napadaly vločky do vlasů. Jinak s těmi fotkami, kde jsou everky v kruhu, jsem si dala hodně práce.




































 

4 komentáře:

  1. Krásné fotky, hlavně Cerisiny. Jinak ten oddělovač, už máš asi dlouho, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne ne, uložila jsem si ho teprv dneska. :D

      Vymazat
    2. Ale už musí být tak měsíc až dva starý, protože teď už na oddělovače nepíšu adresu, ale Karolí Kůrková.

      Vymazat
  2. Kráááása!Ty fotky v kruhu jsou opravdu povedené!Obdivuju,že jsi nezmrzla.Já když jsem byla fotit ve sněhu tak jsem nafotila asi 6 fotek a hrr domů:DD

    OdpovědětVymazat