čtvrtek 28. ledna 2016

Moje kresba Marisol Coxi

Ahoj, lidi! Tak co jste dostali na vysvědčení? Mně se opět podařily samé jedničky. :) Pokud ve Valmezu, kam chci jít na uměleckou školu, budou hledět na známky, tak chci být jedna z těch bezkonkurenčně nejlepších, pokud budu o něco horší v kreslení nebo malování.

Jinak jak jsem teď poslouchala písničku Etikety, Atrakce a V dešti zášti, od Slzy, které se mi předtím až tak nelíbily, tak teď se mi celkem zalíbily. :D Protože se mi strašně líbí ta slova, hlavně v písni V dešti zášti a Etikety. No, to je důkaz, že hodně hledím na texty písniček. Jak já miluju Slzu! ♥ Za pololetní vysvěčko budu mít cédéčko od nich. ;) Už se na to moc těším, ale dojde až druhý únorový týden. ...Ale to nevadí, aspoň je se na co těšit. :)

Jinak (ach jo, zase to slovo :D) přihlásila jsem se to fotosoutěže u Terý furt Nile. Úkolem je vyfotit monsterky na hororové téma. To je pro mě skvělá výzva a taky zkusím něco nového. ...Připravte se na... horor? :D Každopádně už to chystám a myslím, že to bude velmi originální. ..Muchecheche..
_________________________________________________________________________________

Tak, je čas udělat čáru za tímhle vším. ↑ Ach jo, já jsem se tady zas vykecávala a k tématu článku jsem neřekla ani slovo. xD Doufám, že s mými slohovkami máte trpělivost. :D Taaaakže. Od úterý 12. ledna do neděle 24. ledna, tedy minulého týdne, jsem kreslila Marisol. Už jsem to prozradila v jednom komentáři, ale pokud jste ho nečetli, tak se to zřejmě dozvídáte až teď. Kreslila jsem ji podle obrázku v mém MH časopise. Je to pro mě lepší, než kreslit podle předlohy na internetu, protože pak jsem s kreslením závislá na notebooku, na který někdy dostanu zákaz. A když je ten zákaz třeba týdenní, tak si asi umíte představit, jak se to kreslení pak protáhne...

Výjimečně jsem ji kreslila na tvrdý papír, z bloku, který jsem dostala od kámošky k narozkám. Díky, Alí! Velmi hodící se dárek. ;) Já mám ještě jeden tvrdý blok A4, ale tam jsou papíry s ,,drsným" povrchem a to není úplně ideální na pastelky. A blok od Alči má krásně hladké papíry. Takže se mi kreslilo skvěle, navíc, když jsem pak ani nepotřebovala podložku. ;)

Uff, já bych kecala dál, ale radši už skončím a vy mi povězte, jaký máte na kresbu názor. :-P :D

Ne, počkat! xD Ještě dodávám, že jsem k Marisol dokreslila pozadí, protože dle vlastních zkušeností vím, že s pozadím je vždy kresba taková hezčí a ucelenější (dokončenější). Velmi jednoduché a nevýrazné pozadí hor, ale stejně. :) Jinak kreslila jsem ho akvarelovými pastelkami a rozmazala vodou.

Bože! Teď si ten článek snad nikdo nepřečte!! xD :´´´- ( Bože, já jsem pako! ...Nebo spíš ukecaná. :D ...Zavři..zobák! Ne, dobře, už nepíšu, tohle je poslední věta!






Jinak konečně jsem využila ten oddělovač od Crystal (bývalé Kitty 11), který mám už asi půl roku uložený v počítači. :D

6 komentářů:

  1. Nádherná Mari. Opravdu krásná kresba.
    Jinak, já jsem měla na vysvědčení (v 6. třídě (ale měla jsem být v 7. ( měla jsem rok odklad)samé jedničky až na dvě dvojky, z fyziky a z ajiny.

    OdpovědětVymazat
  2. Eh, oddeľovač :D Ten som ešte robila v malovaní :D Ale som rada, že si ho využila ;) Kresba nie je zlá... Len mi nejak nesedí tvár a hlava :/ Ale je úplne vidieť, že si na svojich kresbách dávaš úplne záležať! Aye, je tam vidieť tá drina. Ale vyfarbené to máš úplne krásne, premakane. Zvlášť tá bundička, veru, ja by som s tým nervy nemala :D Ak chceš, tak kresli random tváre monsteriek, len tváre. Mne to hodne pomohlo... Alé vážne, vyfarbené to máš suprovo! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to jsem ani nevěděla, že ten blok má jiné papíry než normální :´D ale jsem ráda, že se dárek líbil ^^ aspoň má využití :D . Jinak ke kresbě jsem se vyjádřila ve škole: ale přesto, mooooc krásně nakreslený x3 a rozhodně i příště kresli s pozadím, jak jsi řekla - je to takové "ucelenější/ukončenější" :D .

    OdpovědětVymazat
  4. Mary je krásná, moc se Ti povedla :D! Jo a do té soutěže se asi taky zapojím, už se moc těším až půjdu ven a budu tvořit :D! Jé to bude tak temné a snad i děsivé a krásné ...zábavné téma, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj. Já to pojala fakt hororově, doufám, že ty fotky budou pro vás aspoň trošku děsivé. :D

      Vymazat