středa 27. ledna 2016

Následnice Šípkové Růženky v zimní říši

Ahooj, konečně jsem vymyslela originálnější náhradu za slovo ,,dcera nějaké pohádkové postavy". Dneska tu mám ještě nové fotky z neděle, kdy jsem fotila Briar, protože napadlo hodně sněhu. Snažila jsem se vyfotit originální fotky, tak snad se mi to aspoň trošku povedlo. :) Ale sníh už teď bohužel skoro všechen roztál. Vždycky, když poslední dobou nasněží, tak to za pár dní zase roztaje.

 







Tahle fotka je schválně zaostřená na trní v popředí.







A samozřejmě nesmíme opomenout zimní selfie! :D


3 komentáře:

  1. Fotečky jsou moc hezké :) Briar se mi začíná dost líbit! :D
    Jen mi je úplně zima z toho,jak má kratké šatičky bez ramínek a je na tom sněhu.Brr :D Když o tom tak přemýšlím...Udělal už Mattel zimní MH kolekci?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eee, nevím. Vím, že je zimní kolekce Ever After High, a to Epic Winter a taky Fairest on Ice, kde ale everky mají oblečení na brusle a ne moc teplé.

      Vymazat
  2. Fotečky jsou překrásné jako vždy :)

    OdpovědětVymazat