sobota 2. ledna 2016

Cerise Hood, dcera Červené Karkulky, poprvé venku

Ahoj (zase, he :D). Především bych vám chtěla poděkovat za komenty v minulém článku, nečekala jsem jich tolik. Když jsem se tu šla večer podívat, čekala jsem, že tu určitě bude nějaký koment, ale ne tolik. Opravdu vám děkuji za ty komentáře, z kterých jsem cítila pochopení. :) Jinak Charlotte, málem bych zapomněla! Jak jsi mi psala v komentáři, že už se ti teď nechce jít fotit monsterky do sněhu, tak s tím si hlavu nelámej. Focení jim nevadí, když tam nebudeš buhvíjak dlouho. Ale vlastně ani tak to nevadí. Já jsem už moooockrát fotila monsterky i everky ve sněhu a ještě nikdy se jim nic nestalo. Tohle byla prostě nešťastná náhoda, protože když si s monsterkami hraju, trvá to déle než focení. Takže Bonitka byla v té zimě déle.

A teď tu pro vás mám fotky Cerise z 29. prosince (2015). I když nebyl sníh, rozhodla jsem se jít konečně nafotit nějakou everku ven, protože většina z vás říkala, že by uvítala spíš fotky venku. :) A bylo pěkné počasí. :)
























A když už se nechtěla fotit, utekla mi do vřesu...



4 komentáře:

  1. Nádherné fotky. Jak to děláš, že se ti na blogu vždycky zobrazí jedna fotka a po rozkliknutí se zobrazí ostatní? Mně to totiž nejde. :( Jinak, na mail mi pošli fotku do fotosoutěže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, pošlu. Víš co, až si najdu čas, tak ti to pošlu na mail, jak dělám, že na blogu se mi zobrazí jen 1 fotka a po rozkliknutí i ostatní. ;)

      Vymazat
  2. Krásné fotky!Nejvic se mi libi ty,jak tam je Cerise v tom keříku s červenými bobulemi (nwm jak se to jmenuje xD).
    Moc dekuju za radu.Takze dneska hurá na focení :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Teraz sú fotky ozaj krásne, pri tých bobuľkách to vyzerá ako v lese :D Krásne. Takýchto by si mohla urobiť viac. Tradične... Ma moc nezaujali fotky s botami. Potom tie domy v pozadí, k Cerise sa proste naj hodí vonkajššie prostredie :D Ale inak sú fotky krásne.

    OdpovědětVymazat