sobota 2. ledna 2016

Co mám na srdci aneb jedna špatná zpráva a pár dobrých

Dnes podruhé ahoj. Mám pro vás jednu smutnou zprávu. Teda ne pro vás, je to špatná zpráva pro mě, ale chtěla jsem se vám s tím tady svěřit. Nejdřív chci říct, že je mi opravdu líto, co Mattel chce udělat s monsterkama. Přimělo mě to ještě víc si vážit monsterek, které mám. Vždycky jsem si jich moc vážila a opatrovala je jako oko v hlavě, ale teď jsem opravdu moc vděčná za to, že je mohu mít a že se mi vyplnila téměř všechna přání, která jsem si kdysi myslela, že jsou nemožná. Už mám jenom pár přání, která si opravdu přeji a těmi jsou například Nefera Boo York a Kitty Way Too Wonderland. Ještě bych si z monsterek asi přála Isi, protože je to nádherná éterická bytost a je taková...přírodní. Pokud víte, jak to myslím. Něco jako Jane. Už to mám! Řekla bych, že v sobě má ducha přírody nebo tak nějak. Ale to jsem odbočila. Ta poměrně smutná zpráva je, že... No, řeknu vám to až za chvilku. ;) Nejdřív si přečtěte, jak to všechno začalo:

Jak už jsem se dříve zmiňovala, včera u nás napadl sníh, z čehož jsem měla obrovitánskou radost. Řekla bych, že je to to nejlepší, co se od Vánoc událo. Opravdu, bez sněhu to prostě nebylo ono. Bílá krajina má své kouzlo, které já na zimě nejvíc miluju.. Včera jsem nafotila šest mých everek (všechny kromě Huntera) a Catrine, dnes jsem nafotila Aveu. A právě po tom, co jsem dnes dopoledne fotila Aveu, mě napadlo, že bych si mohla se svými kříženkami a ředitelkou s Noční můrou pohrát venku... Ano, já vím, je to trochu riskantní nápad, brát monsterky ven, ale.. Víte, nejlepší je hrát si s monsterkami na závodění ve sněhu a koulování v opravdovém sněhu. A tak jsem vzala své tři kříženky, Aveu, Bonitu a Sirenu, a ředitelku Krvákovou s Noční můrou na zahradu. Moc mě to hraní bavilo! Jenže když jsem je pak vzala domů a později Bonitě česala vlasy, ..tak jsem jí utrhla hlavu. Nečesala jsem ji nijak hrubě. Říkala jsem si ,,Ne, ne, to nemůže být pravda!". Ale byla. Bohužel se Bonitce zlobila taková zelená kulička, kloub na otáčení hlavou, který má uvnitř. Opatrně jsem jí hlavu nasadila. Relativně držela, ale ne zas tak moc. Taťka mi později říkal, že plasty v mrazu zkřehnou... Ach, neměla jsem ji asi česat tak brzo po tom, co jsem přišla z venku. ..No, ale zas tak brzo to nebylo. Rozhodla jsem se, že to Bonitce zalepím vteřinovým lepidlem, aby se jí už nikdy nic nestalo. I když už nebude nikdy moct otáčet hlavou.. Ale jsem ráda, že je Bonitka zas v pořádku. 

A teď pár dobrých zpráv, krom toho, že Bonitka je už zas skoro jako dřív (krom toho otáčení hlavou). Vlastně jsem je už řekla. Můžete se těšit na fotky everek i monsterek, teda konkrétně Avey (a mám ještě fotky Catrine z letních prázdnin + fotopříběh :D).

(Fotka z Bonitčina podzimního focení, kterou mi upravil Google.)

13 komentářů:

  1. Udf...Já se bála, že se něco stalo kocicce..ale aspoň že je už Boni v po ho...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tomu říkám pořádná smůla. Alespoň už vím,že nemám monsterky tahat do mrazu. Páni kdyby se to stalo mě,tak by mně asi trefil šlak,jelikož já si na těchto MH panenek opravdu velice vážím stejně jako každý sběratel. Ještěže ta hlavička vůbec drží,ikdyž nemůže už Bonita otáčet hlavou,je to mnohem lepší než kdyby ta hlavička nedržela vůbec.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to pro tebe muselo být strašné, a ještě ke všemu u tak vzácné a drahé panenky. Jak byla o Bonitce zmínka, lekla jsem se, že se jí třeba ztratila ruka. Uuf!!! No, ještě že se ta hlavička dala zpravit. Jsem ráda, že už je Bonitce dobře, aspoň si můžeš hrát, že je Boni v nemocnici, třeba Lala může být sestřička a může ji léčit.

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto tě chápu!Chudák Boni...Když se mé Gigi objevila na čele příšerná skvrna a potom když jsem ji čistila ředidlem...Tak jsem jí omylem umazala i stíny...Normálně jsem se rozbrečela jako malý děcko.Ale potom jsem to "umělecky dokreslila" a je to docela v pohodě.Jejda...Menší slohovka která se ani netýká tohoto článku!
    (POKUD JSTE NEDOČETLI PRVNÍ ODSTAVEC NEVADÍ) :D
    Nejdřív jsem se lekla že končíš s MH a blogem.To by mě kleplo!A jsem ráda,že jsi to s Boni vyřešila.:) Ale teď se mi vůbec nechce brát monsterky zítra na focení do sněhu...

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám všem děkuju! Já si svých monsterek taky neuvěřitelně vážím! Mně teda netrefil šlak, že jsem si to způsobila sama a ne brácha, tak jsem zůstala klidná. Teď budu Bonitku opatrovat jako oko v hlavě! Jinak Kájo (Kůrková), asi se teda do fotosoutěže zapojím. :) Předtím jsem nechtěla, ale mám teď velkou zásobu zimních fotek, takže... ;)

    OdpovědětVymazat
  6. To je mi moc líto :( Mě se to stalo taky, akorát s Elissabat. Koupila jsem si ji, vyndala, chtěla oddělat ruku a najednou jsem měla její ruku v ruce. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je normální, že se ruce oddělávají.

      Vymazat
    2. To samozřejmě vím, že se dají oddělat, sbírám je dost dlouho. ;) Ale ona se utrhla nad místem, kde je taková ta věcička, kde ji nandaváš zpět. Takže ruka drží jen pod vteřinovým lepidlem ...

      Vymazat
  7. To jsem ráda že je Bonitka zase (skoro) v pořádku. Já se taky vždycky snažím na panenky opatrně, když jsem venku v zimě. :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je mi lúto :( hlavne že jej aspoň drží :) ja som mala včera no vlastne teda pred včerom vonku Scarah a snežilo :o naštastie sa jej nič nestalo ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, normálně se monsterkám po focení nic nestane, jenže já jsem měla Boni venku déle.

      Vymazat
  9. Ja vám závidím, u nás o snehu ani zmienky. Jop, ku starým rodičom som zobrala všetky moje milované everky, že ich konečne vyfotím v snehu, ale nič :(( To s Bonitkou je mi ľúto. Ja som raz omylom odtrhla hlavu susedinej Raven, vážne omylom, ale dala sa našťastie dobre nasadiť. Aspoň, že je v poriadku..

    OdpovědětVymazat