úterý 1. prosince 2015

Ty nejúžasnější blogerky, aneb Zuzka zase začala být ,,milá" :D

Ahooj, jak jsem napsala, tak se i stalo. Delší dobu jsem se neozvala a není to jen a zdaleka kvůli kreslení. Je to i kvůli čičince, kterou máme novou, ...no, o tom někdy příště. :) ;) A taky je to o tom, že se mi nechce. -__- Ale víte, já prostě musela napsat aspoň krátký článek, protože mám takovou radost, jako už dlouho ne!

Už mě přestávalo bavit vidět jen pořád skoro samé blogy o EG, teď o Star Darlings (nic proti nim nemám, ale přijdou mi ty blogy na jedno brdo, promiňte). Skoro úplně všechny skvělé Monster High blogerky už skončily. Nejvíc mi v hlavě utkvěla Kačka – ○Lagoona○Blue○ a Clawynka♥, které byly jedny z nejlepších. A ty blogerky, které zůstaly už většinou nebyly moc aktivní. Ale to se teď změnilo! Nejen že se vrátila Týnuše, se kterou jsem si začala rozumět a i si s ní píšu, ale taky Terka (,,Terý furt Nile") a Torinka začala být aktivní. :))) Terka (pokud ti tak můžu říkat..) je úžasná fotografka a naprosto neuvěřitelně kreslí! Prostě její blog je podle mě jeden z nejlepších současných Monster High blogů.

Díky těmto blogerkám Monster High komunita přežívá, ožívá a zažívá svůj ,,velký" návrat... Sice nás není moc, ale zato máme originální blogy a za svými zájmy si stojíme! 

Sice jsem zůstala třeba já a přibyly některé nové blogerky, ale co třeba já zmůžu? ...

Tyto blogerky jsou podle mě jedny z nejlepších:





Monster High se neřítí do propasti, ale stoupá vzhůru...
 

4 komentáře:

  1. Zuzi, je krásné tohle někde číst ... člověk má pak hned větší radost blogovat! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, moc hezky jsi to napsala. Děkuji moc :) !! Opravdu si toho vážím. Je to pravda, že Monster High komunita tady na blogu už nebyla taková jako před pár lety (tu kterou si ještě pamatuji) hned na začátku. Bylo to tím, že všechny skvělé blogerky skončily a pak i mě to přestalo bavit a nakonec jsem taky odešla. Ale pak jsem si řekla, že jsem udělala chybu, že aspoň někdo musí tu Monster High komunitu vrátit do starých časů. A jsem moc ráda, že jsem se nevrátila jenom já, ale i ostatní úžasné blogerky, které mám moc ráda!! :) Rozhodně se budu snažit tady v MH blogovém světě to vše udělat tak jak to bylo před pár lety :))

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužiaľ... MH sa do priepasti rúti v plnej rýchlosti...

    OdpovědětVymazat
  4. Och , Zuzi , ani neviem ako si ma potešila ! :) Fakt ďakujem :) . Máš pravdu Monster High komunita začala upádavať , a hlavne vďaka navráteniu Terky a Týny som späť i ja . Dosť mi chýbajú aj ostatné staré blogerky , a to najmä Domča , Kačka , Clawynka , Cleopatra a Royal Rebell , ale tak čo už ... :/ Nemôžeme nechať našu komunitu úplne upadnúť :) . Blogerky s EAH,MLP a SD ako hlavnou tématikou mám niektoré veľmi rada (výjnimky) , ale niektoré sú s prepáčenim hrozne ufňukané a na všetko si len sťažujú a až veľmi sa inšpirujú mojimi starými článkami alebo iných blogeriek , ktoré potom označujú ako svoje znozrodené nápady. Mimochodom , i ty patríš medzi najlepšie blogerky ! :) Je vidno , že mám Monster High fakt rada , a taktiež máš nadherné fotky a si vždy veľmi milá :) .

    OdpovědětVymazat