středa 18. listopadu 2015

Ceny pro mě za halloweenské soutěže u Clawdie a Honey + menší info

Ahoj, omlouvám se, že v posledních dnech už zase nejsem moc aktivní, strašně se mi nechcou psát články (zvláště už asi čtvrt roku starý MH fotopříběh) a ještě je tu jedno, to zmíním za chvilku. Tak jsou tu dneska aspoň ceny od Clawdie a Honey za halloweenské soutěže. To kolečko s Jinafire je nádherné, strašně se mi líbí!

A teď k tomu druhému důvodu, kvůli kterému moc nejsem a taky asi ani moc nebudu aktivní na blogu. Moc mě baví kreslit a tvořit umění, i docela malovat, když mi to jde a tak chci jít na nějakou uměleckou školu. Což znamená, že se musím celkem dost připravovat na talentové zkoušky pro přijetí na tu školu. Takže kreslit zátiší, předměty, i malovat, ... Pro mě to má taky nějaká omezení, třeba že bych měla omezit kreslení monsterek a everek, protože mi to zabírá většinu času. :-( Ale já se toho vzdát nehodlám! Ale prostě se musím věnovat kreslení a malbě tak jak to půjde, aby mě na moji vysněnou školu přijali. ;)




10 komentářů:

  1. To nevadí já to chápu. :) A kolečko s Jin je fakt bomba! Ostatní ceny jsou taky moc hezké, gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  2. Chápeme to. Také si musíme od blogu dát pauzu, ale chtěly by jsme aby sme vydaly aspoň jeden článek :) Jsme rádi že se ti ceny líbí ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Chápem ťa , ja som teraz v deviatke a musím sa viac venovať učeniu ako ostatným zaújmom , aby ma prijali na gymnázium a dobre spravila monitor . Niekedy som v škole od pol siedmej do tretej , a celý deň je fuč :/ . Aspoň december budem mať voľnejší :) .A krásne ceny :) .

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné ceny!

    A Zuzi, mohla bych se zeptat, zda nemáš nějaký kontakt, třeba skype nebo tak? Ráda bych si s Tebou občas psala, tvůj blog navštěvuji už dlouho a připadáš mi moc fajn. :) Kdyžtak mi napiš na email kikifri@seznam.cz. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda, jasně. Klidně si se mnou můžeš psát. :D Napíšu ti na email můj skype. ;)

      Vymazat
  5. Hezké ceny.
    Já vůbec nevím, co budu studovat. Chodím po škole do ZUŠky, kde hraji na keybord a klavír a k tomu ještě maluji abstraktní "umění".. A pak fotím.. ale já se stejně s tímto prosadit nedokáži.
    Jinak ti moc přeji, ať tě na tvou vysněnou školu vezmou. C:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že ty jsi bývalá Miss Caroline? Už mi to konečně došlo! ...A mám pocit, že se nepletu.

      Vymazat
    2. Gratuluji Zuzko, odhalila jsi mě, ale upřímně si nerada připomínám jaké blogy jsem měla předtím a jak jsem se podepisovala. Dost jsem se změnila..

      Vymazat
  6. óóó děkuji moc :) Tvůj komentář mě velice potěšil :) Napsala jsem nový článek. Možná si na mě ještě pamatuješ, měla jsem hodně blogů Monster High, ale vše je vysvětlené tam :)) Jinak nechtěla bys spřátelit? Tvůj blog je opravdu velice zajímavý, zajímavé články a fotky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně a díky. :) Ale tvoje fotky jsou stokrát lepší! :D :P

      Vymazat