čtvrtek 3. prosince 2015

Pomožte se mi rozhodnout...

Ahooj, jste fakt úžasné, holky! Mám radost, že se část staré skvělé Monster High komunity vrátilo. :) ;) Některé EG blogerky mi trochu ,,pijou krev". Jako články na blogu dobrý, ale když někomu napíšu k nějakému článku jen sebemenší výtku, tak už se do mě začnou navážet.

Dneska tu mám pro vás takovou otázku. Blíží se totiž Vánoce a taky moje narozky a já už si delší dobu přeju nějaké everky, plus ještě Neferu Boo York. (Do budoucna možná budu uvažovat o Isi a....neuvěříte tomu, ale začala se mi strašně líbit Gooliope!!)

Doteď jsem měla ujasněné, v jakých edicích všechny everky chci. Apple, Briar, Maddie a Cerise v Basic a Kitty z edice Way Too Wonderland (ta se ale bohužel zatím neprodává :-(). Ale teď, když už se z pár levných internetových obchodů vytratily Cerise a Maddie Basic a já jsem si na legeniu všimla Maddie s úžasným čajovým setem, začala jsem uvažovat...

Cena 900,- se dá, za panenku a playset dohromady. Ta čajová souprava je fakt úžasná! Je tam spousta doplnňků a na hraní je to fakt super! Jediné, co bych trošku vytkla, je Maddie. Je docela pěkná, ale nelíbí se mi tak jako Basic.

Co myslíte? Mám si radši koupit docela pěknou Maddii s úžasným playsetem na hraní nebo Maddie Basic, která se mi líbí o něco víc? 
Líbí se vám víc Maddie Basic anebo Maddie s čajovou soupravou (Hat-tastic party)?
 

 

A tady jsou všechny ty krásné doplňky v podobě jídla a samozřejmě čaje. :)
 


I když už jsem asi rozhodnutá, budu ráda, když mi napíšete svůj názor a proč vy byste brali jednu nebo druhou Maddii. :) 

A tady je ještě pro porovnání Maddie Basic:
 


9 komentářů:

  1. Promiň ze jsem dlouho nekomentovala :( Jo to mě taky štve! Napíšeš upřímný názor - od toho komentáře jsou - a ostatní "Tak to dokaž, že bys to nakreslila líp!" atd.

    Já bych asi brala 1. variantu, protože tam máš spoustu doplňků :D se kterými si vyhraješ. A 900,- je celkem dobrá cena, když si vezmeš, že nekteré panenky stojí víc než 1000,- ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych se asi rozhodla podle toho kolik stojí Maddie basic. Kdyby stála víc jak 400 tak bych asi brala hat tastic. Protože ty doplňky jsou opravdu čajoskvostné!
    Jo a Kitty WTW se už u nás prodává! Možná jsi ji našla za 1000Kč a to se ti dzálo drahé, ale já vím o jednom obchodě kde ji mají za 600Kč (což je na WTW celkem dobrý-myslím) A je to obchod: abczbozi.cz

    Ella Queen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Woooow! Díky!! Já jsem ji právě nenašla vůbec. :´-D Přece i za 1000 kč to pořád znamená, že je v prodeji. Díky moc! A je to seriózní obchod? (Máš s ním nějaké zkušenosti?)

      Vymazat
  3. Úprimnosť nadovšetko. Ale prečo píšeš EG? Akoby mohli za niečo oni. Naviac, prečo len EG? Asi nikto nebloguje len o nich, tak to beriem ako obvinenie EG.
    WTW som už zazrela v obchode pred mesiacom. V netovom. Hmm, hrackyshop? Tuším aj za fajn cenu. Ale naj je SU. A Maddie sú pekné obe. Ale basic vyzerá lepšie ;) A doplnky si pri troche šťastia vyrobíš z fimo.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych spíš brala Madii BASIC. Jako 900není ani tak moc na to, že některé panenky stojí mnohem víc

    OdpovědětVymazat
  5. No, radila bych ti asi tak, ať si radši vybereš podle panenky než setu. Přece jen tu panenku budeš mít třeba 10 let, tak aby sis potom nevyčítala, že sis vybrala špatně.

    OdpovědětVymazat
  6. Osobne odporúčam basic.Ja rada prečačkanie,ale nie v podobe tohoto.Naviac sa takéto "prkotinky"-ako to ja volám-v podobe playsetu strácajú veľmi rýchlo.Sakra,mne sestra Maddie stratila(a ja som ju už nenašla :`( ).Predsa len,basic je basic,ja to mam tak že hlavne nazbierať basicky,keď sú vlastne "prvé" a také hlavné.Všetky eg blogerky? Me too?

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem pro tu 1., má boží doplňky! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se více líbí Madeline s čajovou soupravou. :)

    OdpovědětVymazat