pátek 4. prosince 2015

Mám listopadový MH časák

Ahoj, už od soboty 14. listopadu, kdy jsme jeli na Den otevřených dveří do Valmezu na uměleckou střední školu, mám listopadový Monster High časopis. Je skvělý! Je to speciál hlavně o filmu Boo York a tentokrát je tam 8 stran komiksu (příběh Boo Yorku, vlastně to co bylo ve filmu)! A v příštím čísle má být dokonce 10 stran komiksu. Jako dárek k časopisu byly barevné pramínky do vlasů v barvě vlasů Catty v Boo Yorku a tři třpytivé gumičky (růžová, modrá a stříbrná). Hodně lidí ty pramínky do vlasů asi moc nevyužije, já jsem zatím měla ten růžový na oslavě a zkoušela jsem s nimi dělat různé účesy.

10 komentářů:

  1. U vás vychází?! U nás už nevychází od srpna. Opravdu ti závidím,protože Monster high časopis sbírám a teď když zjistím,že pořád vychází a u nás ani ťuk,tak jsem zklamaná. Alespoň někdo má štěstí:) Gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  2. Mám otázku : Ideš na strednú z 8 triedy, alebo len plánuješ? ;) Monsterky nemám tak moc rada, ale trošku opäť začínam. Máš šťastie, že vychádza časopis. Ja mám len druhé číslo EG časáku. Chcela by som kľudne EAH, Winx, aj ostatné čísla EG, ale u nás nič...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na střední školu jdu normálně až po 9. třídě, zatím jen plánuju. :) A snažím se kreslit, ale nějak se mi to nevede, moc není čas.. :/

      Vymazat
  3. Časopis vypadá opět dobře :) Gratulujeme ! Dárek (k časopisu) by jsme nevyužily. Možná jen ty gumičky ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Na umeleckú sú náročné skúšky.Ja sama viem že na to nemám,ani sebavedomie.Vedela by som bez predlohy(ako už robím),ale na to treba viac.Osobne ma už žiadne časopisy nelákajú.U nás je MH časopis tiež,ale myslím že to je staré číslo.Gratulujem! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento ma veľmi nezaujal , ale gratulujem :) .

    OdpovědětVymazat
  6. Ten nový časopis je opravdu super!

    OdpovědětVymazat
  7. Super ,gratuluji! Mě se ten dárek moc nelíbí,ale časopis je jistojistě skvělý!

    OdpovědětVymazat
  8. Časopis už delší dobu neodebírám. Změnilo se v něm něco? Jsou tam nějaké plakáty a co bude v příštím čísle za dárek? :D Kdyžtak jestli mohu poprosit o odpověď na můj blog :D

    OdpovědětVymazat
  9. Našla jsem Astranovu za 640Kč!!!!
    Na aukru.cz!
    Nová,nerozbalená!

    Ella Queen

    OdpovědětVymazat