pátek 18. prosince 2015

Krásný advent...!

Ahoj, opožděně se omlouvám, že jsem tu teď zase delší dobu nebyla, ale měla jsem týden zákaz na počítač. ...I když občas jsem si tajně někam zašla...

Nevím kdy, ale někdy před pár týdny (jedním, dvěma..?) jsem stihla večer vyfotit dvě fotky Sireny u našeho vánočního svícnu, který jsme koupili na školním jarmarku. Přeji vám spolu se Sirenou krásný advent! Původní jsem chtěla nafotit u vánočního svícnu všechny tři mé kříženky, ale nakonec z toho sešlo. Můžu vám ale prozradit, že 9. prosince jsem měla narozeniny a dostala jsem Briar a Apple Basic, takže se můžete těšit na nějaké ty fotky. ;) Bohužel jsou nafocené jen doma, protože venku není sníh, je tam škaredě a navíc tam teď není nic zajímavého.



3 komentáře:

  1. Krásné fotky. Říkáš, že máš Apple a Briar? Docela se divím, čekala bych třeba Cerise a Maddie...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Ano, byly zrovna za docela dobrou cenu a taky jsem si je přála. :) Takže mám je. Sice mám radši Rebely, ale tyto Royalky jsou moc krásné! Cerise a Maddii si přeju na Vánoce. ;) :D Maddii si přeji s tou čajovou sadou, která byla v jednom z předchozích článků, takže nevím, jestli se mi to splní. Kdyžtak bych místo Maddii měla asi Gooliope, straaašně se mi zalíbila! :D ♥

      Vymazat
  2. Moc hezké fotky a přeju opožděně vše nejlepší :) jinak mé blogy byly: floja.blog.cz a forever002.blog.cz

    OdpovědětVymazat