sobota 19. prosince 2015

Moje narozeniny

Ahoj, opět, taky se už tak těšíte na Vánoce? Já už jsem se za dnešek a posledních pár dnů krásně naladila do vánoční atmosféry. :) A dneska jsem si hrála s monsterkama na to, že ghúlky jely s Rochelle do Scarisu a Rochelle jim povídala o tom, jak se u nich slaví Vánoce. A zrovna si pouštím moji oblíbenou francouzskou koledu. Jak už jsem říkala, 9. prosince jsem měla narozeniny, 14 let. Pořád si na to zvykám. :D Oslavu jsem měla v sobotu 12. prosince, ale nakonec byla jenom rodinná. Měla být i pro kámošky, ale většina z naší party byla nemocná, tak jsem to odložila někdy na vánoční prázdniny. Měla jsem moc dobrý dort od babičky, mňam. :D (Fotku najdete níže v článku. ;) Od rodičů jsem dostala Briar a Apple ve staré dobré kolekci Basic. Už delší dobu jsem si je přála a moc se mi líbí! I když mám radši Rebely, tyto Royalky jsou super! Pravda, Apple sice moc jako charakter nemusím, ale líbí se mi a přála jsem si ji, protože je jedna z hlavních postav a hodí se mi. :) Apple i Briar jsem už taky minulý víkend nafotila u vánočního svícnu, u kterého jsem vyfotila i Sirenu.

Apple a Briar v krabicích

 




Dort
(Ty svíčky byly jedlé :D :-P)

8 komentářů:

  1. Gratulujem, obe sú senza. Sa máš, ja som na narodky nedostala ani jednu bábiku, natož 2. Počkať, nenarodila sa 9.12 aj Hanninka? :3 Gratulujem k 14. Ja som mala 14 9.11 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, myslím, že Hanninka má taky narozky 9. prosince. Dobrá náhoda! :D :) Tak tos měla narozky přesně měsíc přede mnou! :D

      Vymazat
    2. Áno! Hannka má narodeniny 9.12! :) Jej sestra 12.9 :D

      Vymazat
  2. Gratulujeme, Apple i Briar jsou moc hezké panenky :) Dort vypadal hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné panenky.
    Apple bych taky chtěla.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to všechno nejlepší :) EAH jsou pěkné, velká gratulace :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všetko najlepšie prajem k narodeninám :) , gratulujem k everkám .

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nejlepší, panenky jsou krásné

    OdpovědětVymazat