pátek 13. listopadu 2015

Moje kresba kentaurky Aery Evenfall

Ahoj, dneska tu jsem už konečně s kresbou, kterou jsem začala kreslit 20. října a dokončila 30. října. Je to kentaurka Aery Evenfall, kostlivec v podobě kentaura. Každému se nemusí líbit, ale mně se docela zamlouvá, protože říká ,,Dej si na mě pozor, jestli mě naštveš, tak se splní tvá nejhorší noční můra..." No dobře, to trochu přeháním, ale na předloze, podle které jsem to kreslila, má takový zlomyslný výraz a úšklebek. No, na mojí kresbě nevypadá moc zamračeně. Když se podíváte na ten obrázek vzhůru nohama, vypadá dokonce i mile. Po mořské kentaurce Bay mě kreslení kentaurek docela chytlo a místo plánované Raven - Evil Raven jsem dostala chuť nakreslit nějakou další kentaurku z Fright-Mares. Nakonec po projíždění profilů různých kentaurek na anglické MH stránce jsem se rozhodla právě pro Aery Evenfall. Byl to takový úlet, prostě chvilková chuť něco nakreslit, ne postava/kresba, kterou jsem plánovala kreslit už delší dobu nebo jsem se pro ni pevně rozhodla. Pak mě už moc nebavila, chtěla jsem už od ní ,,pryč", ale ke konci mě začla bavit. U ní jsem si dala obzvlášť záležet na stínovaní, hlavně u vlasů. A taky mě moc bavilo obtahování obrysů tenkou černou fixkou, kterou mám novou. Vždycky jsem si ji přála, protože s tou fixkou vypadají obrysy hned lépe a výrazněji než šedou tužkou. Ta fixka moje kreslení posunula zase o kus dál, hodně se mi to s tím líbí.
Co říkáte na tuto kresbu? Jak se vám líbí obtažená fixkou?













3 komentáře:

  1. Tak to je nádhera! Fakt, moc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. No ta je prostě úžasná! Taky moc ráda kreslím, ale tak krásně kreslit neumím.

    OdpovědětVymazat