čtvrtek 12. listopadu 2015

Jinafire na podzimní procházce k lesu

Ještě než jsem 1. listopadu odjela do Londýna, jsem v sobotu 31. října šla s taťkou a bráchou na procházku k poli, takovému malému lesíku a kolem rybníka. Je tam krásné prostředí na focení, hlavně teda na podzim a v zimě (začátkem tohoto roku – 1. ledna – jsem tam fotila Raven). Samozřejmě, že jsem si tam vzala foťák a když jsem uvažovala, kterou monsterku vzít na focení, stala se jí nakonec třpytivá dračice Jinafire, se kterou jsem se na focení skvěle vyřádila. Podzim je tak fotogenické a umělecké roční období...


(oddělovač by Creative Sparkle)























3 komentáře:

  1. Hezké fotky, ale nelíbí se nám 5,6 a 11 fotka.

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa páčia všetky fotky ! :) Fakt krása , no naj je posledná :)

    OdpovědětVymazat