sobota 14. listopadu 2015

Mám první Ever After High časák v dějinách!

Ahoj, někdy v říjnu vyšel (u nás, v České republice) úplně první Ever After High časopis vůbec! Já jsem se to dozvěděla díky Nessie O´Hair. Původně jsem si přála další časopis Monster High, ve kterém měla být suprová krabička s motivy monsterek, třeba na šperky nebo různé doplňky, .. Ale hodně mě podle popisu Nessie O´Hair nadchnul Ever After High časopis a mamka mi ho koupila. Byla jsem z něho moc šťastná! Je fakt úžasný a nad Maddiinými hádankami jsem se zamýšlela pěkně dlouhou chvíli a stejně jsem je skoro všechny neuhodla! :D Třeba tuhle: Když to otočíš, je větší. Co je to? (Odpověď najdete na konci článku.) K časopisu je nádherný dárek, přívěsek ve tvaru srdíčka a se speciálním Ever After klíčkem (jen na okrasu). Je to medailonek, takže se dá otevřít a uvnitř je zagumičkovaný papírek, na který si můžete napsat své tajné přání. Já jsem si tam nejdřív napsala, které everky a monsterky si ještě přeju, ale pak mi došlo, co je mé skutečné tajné přání. ...Takže teď tam mám dva papírky. Ten s tajným přáním je schovaný uvnitř prvního papírku. A jako pojistku proti bráchově zvědavosti (:D) mám to, že jsem mu už jednou dovolila se do toho medailonku podívat. Tehdy, když tam bylo pouze to přání panenek. A ten druhý papírek jsem tam přidala brzo ráno, nikdo z rodiny o tom neví. Takže bráchu by ani nenapadlo se tam podívat. :D Ten medailonek mi skoro doslova přirostl k srdci, vytvořila jsem si k němu takový citový vztah, díky tomu tajnému přání, které tam ukrývám.


Komiks

Stejně jako v Monster High časáku, i v Ever After jsou dva komiksy: Den dědictví a Tajemství Cerise.

Plakát

Přívěsek

Když jsem ho jednou nechala k koupelně, když jsem se sprchovala, asi jsem si ho omylem postříkala, protože chytl (docela pěknou) bronzovo-hnědou barvu. Ne že by zrezivěl, ale stejně se mi to tak docela líbí. I když zezadu to vypadá blbě.



Odpověď k hádance: Číslo 6. Když otočíte šestku, je z ní devítka a taky je větší.

6 komentářů:

  1. Přeju ti ho, ikdyž já už ho mám od října...
    A na druhé straně plakátu jsou obrázky do toho amuletu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, já ho mám taky už od října. :D Ale byla jsem v Londýně (od 1. do 8. listopadu), takže je to tu opožděně. Jo, já vím. Ty obrázky jsem si tam chtěla nějak vlepit (tavičkou?), ale stříhat zezadu do plakátu fakt nehodlám. :/ Je to strašná škoda, že to dali zrovna na zadní stranu plakátu. Asi bych si vystřihla obrázek Raven a srdíčko s nápisem ,,Vezmi osud do vlastních rukou".

      Vymazat
    2. Mám pro tebe tip, ale to bys ten plakát musela rozstříhat. Můžeš si vystřihnout všechny obrázky a nelepit je, jen si je tam všechny vložit, mohla bys sis vždycky vyměnit který chceš navrch.

      Vymazat
  2. Já bych ho hrozně chtěla :( nevím ale, kde ho sehnat. Nebo kde si ho předplatit :( není tam někde napsané, že si ho člověk může předplatit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, nevšimla jsem si. Ale zkus se podívat na egmont.cz. No, teď už bude stoprocentně ten časák vyprodaný.

      Vymazat
  3. Maddie! Mrška jedna :D To je čo za hádanka! :D U nás v SR som ho hľadala.. Zatiaľ márne ale snáď sa dočkáme :3

    OdpovědětVymazat