středa 11. listopadu 2015

Huntlynn na podzimní procházce k lesu

Ahoj, jak jsem slibovala, mám tu fotky Huntlynn, nebo-li Ashlynn a Huntera, které jsem fotila hned po Bonitě – v neděli 25. října. Tentokrát jsme šli ale až k rybníku a kolem něj, tak jsem náš sladký pár nafotila i v kouzelně pohádkových zákoutích u vody. A taky jsem nafotila hodně fotek krajin, bez Ash a Huntera. Ale den po focení Bonity se už značně pokazilo počasí, takže nesvítilo sluníčko a jde to na fotkách poznat. Ale přesto doufám, že se vám budou líbit. Fotky s Ashlynn i Hunterem dohromady jsou ale bohužel jen dvě, protože jsem fotila někdy docela narychlo a nechtělo se mi vytahovat Huntera...
























Co si myslíte o fotkách? Která vás nejvíce zaujala?

Loučí se s vámi vaše

(Popisek vyrobila Kája Kůrková.)

1 komentář:

  1. Krásné fotky co dodat. Kvalita je tak super,že lepší už být nemůže a nápady na pózy jsou opravdu strhující. Jen jsem očekávala trochu více fotek Ashlynn a Huntera,jelikož jim to sluší podle mého názoru více když jsou spolu než když je Ashlynn focena zvlášť.

    OdpovědětVymazat