pondělí 9. listopadu 2015

Ceny za ,,Halloweenskou bleskovku"

Ahooj, už jsem se vrátila z Londýna! I s cestou jsme tam byli osm dní a bylo to úžasné, jen to mohlo být delší. Poměrně rychle to uteklo. Ale viděli jsme spooooustu památek! A taky mám hodně krásných suvenýrů. :D Rodina u které jsme byly, s kámoškama Janou a Kájou, ubytované, byla strašně milá. Stýská se mi po nich a to jsme se vrátili teprve včera večer. Budu na ně vzpomínat. ♥ S Kájou a Janou jim plánujeme na Vánoce poslat do Anglie pohled. Více možná napíšu v nějakém deníčku nebo v článku s fotkami z Londýna, pokud je sem budu dávat. Jinak už jsem dodělala ceny za halloweenskou bleskovku, kterou jsem dělala před mým odjezdem. Snad se vám budou líbit, ale vím, že mohly být lepší.

Nessie O'hair
Udělala jsem ti dva oddělovače, kdyby se ti jeden nelíbil. Aspoň doufám, že se ti aspoň jeden z nich líbí.


Karolí Kůrková
Promiň, že se mi ten diplom nepovedl. Kdyby se ti nelíbil, tak napiš a já ti vyrobím oddělovač nebo srdíčko (protože diplom by se mi už znovu nechtěl dělat).

Ettelwane

Twyla
Ty sis nepsala s kým chceš oddělovač, tak jsem ti udělala takový jednoduchý s Aishou/Laylou.

2 komentáře:

  1. Krásné oddělovače Zuzu :D, jinak pardon že nechodím a nekomentuju na blozích, asi dám oficiální pozastávko :/...

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, diplom je krásný, ale mohla bys mi (jestli chceš) udělat oddělovač s C.A.Cupid?

    OdpovědětVymazat