úterý 10. listopadu 2015

Roztomilá kostro-můra Bonitka v podzimním světle

Ahoj, přes září a říjen jsem sice moc nefotila, ale poslední dobou jsem začla víc fotit, protože podzimní příroda je krásná a fotogenická. Hlavně když je krásně a svítí sluníčko. V sobotu 24. října jsem vzala na procházku Bonitu, kterou jsem fotila. Původně jsem chtěla fotit Ash s Hunterem, ale nakonec jsem dostala chuť na focení Bonitky. Huntlynn jsem nafotila na procházce den potom. :)
 Tehdy v tu sobotu jsem myslela, že půjdu jenom k průlezkám a stromům na hřišti a zpátky, a cestou budu fotit. Ale šla jsem s taťkou a bráchou a tak jsme šli daleko dál, než jsem já plánovala. Šli jsme až k polím skoro za naší vesnicí a takovým malým lesíkem (pokud se tomu dá tak říkat). Nakonec jsem přece jen byla ráda, že jsme šli dále a tak jsem zase nafotila nějakou monsterku v trochu jiném prostředí. A nakonec z toho myslím vznikly daleko zajímavější a možná i hezčí fotky, než kdybych fotila jen u průlezek. Tehdy bylo nádherné a slunečné počasí, což je na fotkách vidět. Krásně svítilo sluníčko, možná až moc. :D Jinak poslední dvě fotky jsou focené u průlezek, jak jsme se vraceli domů.

































3 komentáře:

  1. Úchvatné fotky! Bonitě sluníčko a žlutá ohromě sluší������!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, jako od dms-a-jem!!!
    Udělám ti z fotek gif a pošlu na mail, ok?

    OdpovědětVymazat