sobota 31. října 2015

Halloweenská bleskovka

Ahojky, když je dneska teda ten Halloween, mám tu halloweenskou bleskovku. Ale ceny asi budou na blogu až se vrátím z Londýna, což bude někdy kolem 9. listopadu.

1. Jak se jmenují typické halloweenské vydlabávané dýně (lucerny)? Nápověda: je to anglický název.
2. Slavíte Halloween?
3. Pokud ano, jak ho slavíte?
4. Byly jste letos na nějakém halloweenském večírku nebo karnevalu?
5. Jaká monstra máte nejradši?
6. Jaká je vaše oblíbená/nejoblíbenější monsterka?
7. Viděly jste Monster High film Příšerky přicházejí nebo-li Ghouls Rule?
 8. Koho/co chcete na cenu? (Můžete si vybrat buď ikonku, halloweenský diplom nebo oddělovač.)

4 komentáře:

  1. 1. Jack O'lantern
    2. Ne
    3. Nijak
    4. Letos ne, ale minulý rok ano
    5. Asi vlkodlak
    6. Moc je neznám, ale na pohled Clawdeen
    7. S kámoškou jsem pár filmů viděla, ale nevím, jestli i tento
    8. Oddělovač s Raven

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Jack O'lantern ???
    2.moc ne, spíš nafotím MH a vydlabáváme na mažoretkách dýně
    3.nevím, (dole na 4. je vysvětlení)
    4. no, taková akce pro mažoretky kde jsou soutěže a tak...
    5. UPÍRY, a gotiky (gotici vlastně nejsou příšery...) tak oprava, GOTICKÉ UPÍRY
    6. Gooliope Jellington a Jane Boolittle
    7. Jo, znám ho nazpaměť, ale připadá mi trapné, jak se tam honí pořád dokola...
    8. halloweenský diplom s Jane, prosím

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Jack o' lantern
    2. Ano
    3. Byla jsem se skautem strašit na Pochodi světýlek, většinou zajdeme na hřbitov a zdobíme dům, ale že by jsme chodili v maskách a žebrali o sladkosti, to zrovna ani ne :D
    4. Ne, jak říkám, strašila jsem :D
    5. Mám ráda vlkodlaky a démony.
    6. Mám ráda hlavně Clawdeen a Spectru, Skelitu, Jinafire, Toralei, Honey... je jich spousta :)
    7. Ne :/
    Prosím oddělovač s Toralei.

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Jack o' lantern
    2. Ne
    3. Nijak
    4.Ne
    5. Upíry,duchy a trošku i démony
    6. Je to hlavně,Twyla a Luna.
    7. Ano,dokonce jsem si ho před pár dny koupila i na DvD
    8. Oddělovač (je mi jedno s kým)

    OdpovědětVymazat