středa 21. října 2015

Rochelle u růží

Další článek se spožděním pár měsíců (:D) jsou fotky Rochelle u růží z 2. července. Myslím, že se mi fotky tentokrát docela povedly. Není jich moc a snažila jsem se každou fotku udělat jinou. O prázdninách jsem hodně fotila, takže se ještě můžete těšit na společné focení Twyly a Gigi a fotopříběh Ztraceni v džungli divů.










5 komentářů:

  1. Krásné fotky, jen ti některé kazí ten plot...
    A ten fotopříběh je s EAH nebo MH???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Monster High. Ever After High mám na fotopříběh málo.

      Vymazat
  2. Zuzi , tý máš teda môj obdiv , že sa ti toľko chce naťahovať na blog tie fotky :D . Samozrejme sú ale nádherné , tak prečo sa nepochváliť :) :D .

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva fotky :) nejvíc se mi líbí asi 6. fotka. Rochelle je u růží taková slaďoučká, obě dvě (jak Rochelle tak i růže) jsou jemné a roztomilé :3 (eh, nepočítám trny xD).

    OdpovědětVymazat