sobota 24. října 2015

Kouzelné ghúlky z 13 přání

Jak jsem psala v minulém článku, mám ještě fotky Gigi a Twyly, když jsem je 3. července společně nafotila. Fotila jsem je ,,na přání", protože k mi někdo k jednomu článku s fotkami psal, jestli bych nafotila Twylu a někdo zase myslím chtěl nafotit Gigi. Tak jsem je nafotila spolu. Nevím, jestli to bylo jejich první společné focení (když se fotily jen tyhle dvě dohromady), ale myslím, že dokonce ano. Mám je moc ráda a krásně se s nimi fotí, ale tehdy bylo takové vedro a slunko svítilo snad všude, že se mi docela špatně fotilo. Protože přemíra sluníčka není dobrá, takže jsem se je většinou snažila aspoň trochu zastínit nebo je fotit ve stínu, aby neměly úplně světlé obličeje.










A fotka u Scrabblu, který jsme na začátku prázdnin nejen s bráchou hodně hráli.

5 komentářů:

  1. Opravdu krásné fotky! Twyla se k Gigi opravdu skvěle hodí. Ta poslední fotka na hře Srabblu mně zaujala nejvíce. Také bych si ji zahrála:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky :) Také se nám nejvíc líbí ta poslední fotka ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné fotky, kvalitné :) Škoda len že sa ghoulmošky nepozerajú do objektívu

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, Gigi a Twyla už tu nebyly pořádně dlouho, nebo se mi to jen zdá? :D Jen škoda, že u některých fotek jsou "vypálené místa" ale celkově jsou hezké :) . A nejvíc se ti povedla poslední, ta je dost originální :D .

    OdpovědětVymazat