pondělí 19. října 2015

Něco z léta...

Ahoj, asi jste si všimli, že poslední dobou nejsem na blogu moc aktivní. No, prostě se mi nechce. Mimochodem jsem nemocná, takže jsem dneska byla doma a ještě minimálně do středy do školy nepůjdu. Na dnešek tu mám jeden z mých podle mě nejlepších návrhů v mém bloku s modelkami, a to letní šaty. Kreslila jsem je první den prázdnin, 1. července. Dávám je sem z toho důvodu, že si myslím, že se mi opravdu povedly. Hodně mě to bavilo, měla jsem návrhářskou náladu. :D Šaty jsou inspirované létem. Palmovými listy, tropickými kraji a květy, palmami, prosluněnými plážemi, ...





9 komentářů:

  1. Tenhle návrh se ti opravdu moc povedl ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten náramek je boží!!! Hned bych si ho koupila :D ach jo...já chci zas léto!! Krásný a povedeny návrh! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké. Ta palma je tam teda trochu navíc, ale líbí se mi ta asymetričnost vytvořená těmi květy.
    Jedna otázka: Když tě uvedu jako zdroj, dovolíš mi si "vypůjčit" tento model? Myslím tím, jestli by ti nevadilo, kdybych nakreslila nebo si nechala nakreslit svou postavu v podobných šatech?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, no dobře. Jo, ta palma by tam nemusela být, ale já ji tam prostě chtěla. :D A navíc nevím, jaký bych tam jinak dala výstřih.

      Vymazat
    2. Moc hezky a pečlivě nakreslené😍
      Ten náramek je super a ta palma je tak extravagantně boží😉

      Vymazat
  4. Díky. Dám vědět, až ten obrázek vznikne. Jestli vůbec...

    OdpovědětVymazat
  5. Šaty jsou krásné a ta palma je super, rozhodně jí tam nech :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se taky moc líbí, jsou boží :D! Hlavně ty kytiii!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný šaty ^^ :D moc se mi líbí ten náramek a ty botky a ty kytky na těch šatech ^^ celkově působí takovým uklidňujícím dojmem :D .

    OdpovědětVymazat