úterý 6. října 2015

Můj ,,portrét" Catrine DeMew

Ahooj, mám tu moji kresbu tužkou monsterky Catrine DeMew. Je to takový portrét nebo aspoň má být. Kreslila jsem ji 20. srpna, když jsme s bráchou byli na návštěvě u tety a strýce. Kreslila jsem ji přímo podle panenky, Catrine jsem si posadila před sebe na stůl a kreslila jsem. Já si myslím, že se mi ta kresba povedla, tehdy mě začalo hodně bavit kreslit tužkou, ale k dalšímu takovému portrétu jsem se zatím nedostala. Bohužel jsem jí nějak protáhla tvář, ale myslím, že to nevypadá tak špatně. Posuďte to sami. Jinak zjednodušila jsem jí šaty, nekreslila jsem na nich vzor. To proto, aby víc vynikla Catrinina tvář, když to má být portrét. Opravdu strašně moc se omlouvám za to, že kresbu dávám o měsíč a půl později, ale nestíhala jsem to všechno dávat na blog nebo se mi prostě nechtělo.







5 komentářů:

  1. Povedená, roztomiloučká Catherine, povedla se ti :D!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný portrét!!! :D dobře jsi ji vystihla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Portrét je opravdu hodně povedený. A ten oddělovač je ode mne, viď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo. :) Zdroj jsem tam nepsala, protože je přímo na oddělovači. :)

      Vymazat
  4. Moc hezký portrét :) ty její kukadla! x3 :D

    OdpovědětVymazat