středa 30. září 2015

Figurka Frankie Ghouls Rule

Dneska jen takový krátký článeček. Moc nestíhám a musím se ještě učit. (Ale samozřejmě, že jsem si předtím stihla přečíst a okomentovat všechny nové články na mých oblíbených blozích. xD No jo, já jsem nenapravitelná. :D Šprtka, ale přitom flákač. :P) Na monster-lili jsem si všimla této pěkné figurky mojí Frankie z halloweenské edice Ghouls Rule. Je krásná a není přeplácaná. Vypadá dokonce docela jako reálná postava. Líbí se mi, jak ztvárnili moji Frankie. :D :)) Ikdyž obličej mohl být lepší...




4 komentáře:

  1. Jej, tato je přímo boží! Pokud by nebyla příliš drahá, ráda bych si ji objednala do své sbírky. *----*

    OdpovědětVymazat
  2. Wau,tak ta je teda boží:D. Určitě bych si ji chtěla pořídit,ale hlavní roli hraje také cena,takže ta by mě zajímala nejspíš nejvíce.

    OdpovědětVymazat
  3. Pekná , ale tá tvar mohla byť naozaj krajšia ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě jedna z nejhezčích figurek :) ten obličej je docela divný,ale jinak je super propracovaná :D .

    OdpovědětVymazat